Anbefal en autostol 15-36 kg UDEN isofix!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

LinLin

Twinkle little star skriver:

Min lange bandit bliver snart 6 år... 

Har kig på en anden model, men nu må vi se... De skal jo sidde i en autostol indtil de er 135 cm høj.. 

Min sidder bare på selepude nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

LouiseEm

LinLin skriver:

Min sidder bare på selepude nu

Jeg må indrømme at jeg er rædselsslagen for de almindelige selepuder. Der er INTET der beskytter dem i en eventuel sidekillision. De får jo smadret hovedet ind i døren, hvis ikke de har nakkestøtten fra ryglænet, som findes i autostole og selepuder med ryglæn. Så uanset hvor gammel mit barn er vil jeg aldrig smide dem i sådan en 

Anmeld

23. september 2014

modesty

Men det der vil jeg også betegne som en selepude med ryg. Der findes ingen deciderede autostole til børn over 4 år. De kaldes bare selepude med ryg  

Denne her fra cybex som vi har kigget på bliver også betegnet som en selepude med ryg:

http://cybex-online.com/en/carseats/solutionq2fix.html

Er de spændt rigtigt fast, er de lige så sikre som autostole

Vi har en Cybex der ligner den her meget. Vi har købt den brugt, så jeg går ud fra at modellen er et par år gammel.

Vi er meget glade for den. Selvom stoffet er glat, så står den fint fast og min søn sidder godt i den.

Rettelse: Jeg tror faktisk at det er den Kindfed linker til som vi har.

Anmeld

23. september 2014

LinLin

LouiseEm skriver:

Jeg må indrømme at jeg er rædselsslagen for de almindelige selepuder. Der er INTET der beskytter dem i en eventuel sidekillision. De får jo smadret hovedet ind i døren, hvis ikke de har nakkestøtten fra ryglænet, som findes i autostole og selepuder med ryglæn. Så uanset hvor gammel mit barn er vil jeg aldrig smide dem i sådan en 

Airbags?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.