HSG undersøgelse/skylning af æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2014

Yoggibear

Babydrøm skriver:

Min mand fik heldigvis før fri, så han kom hjem idag, er jeg så glad for! Jeg har bevidst valgt ikke at læse på nettet, vil ik høre skrækhistorier, så panikker jeg da nok. 

Men ja de fleste herinde skriver jo at det ik er så slemt, så håber det heller ik er det for mig. Min smertetærskel er ik så højt, men det skal nok gå, det skal det jo.

Grint meget?  

Mange tak, håber jeg også. 

Hos Frederiksstadens Røngtenklinik i kbh. Kender den ik

Det var det samme sted jeg fik den lavet. Jeg havde heller ikke hørt om det før. Jeg synes der var meget rart at være og de var rigtige søde. 

Rigtig glad for at han kunne komme med. gik det godt?

Ja vi lavede jokes osv. Man føler sig også lidt underlig når man ligger og stritter med benene op i luften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Babydrøm

Yoggibear skriver:

Det var det samme sted jeg fik den lavet. Jeg havde heller ikke hørt om det før. Jeg synes der var meget rart at være og de var rigtige søde. 

Rigtig glad for at han kunne komme med. gik det godt?

Ja vi lavede jokes osv. Man føler sig også lidt underlig når man ligger og stritter med benene op i luften

Okay, ja de var rigtig søde, det er jo rigtig rart  

Ja så godt han kunne komme med!  Der er heldigvis ikke noget i vejen, så det var en lettelse, så nu håber vi inderligt meget, at vi er heldige i denne cyklus   Det har vi jo hørt om at der var mange andre der har været Har I haft heldet med jer eller er det for tidligt at sige?  

Har oprettet denne tråd om undersøgelsen, for det var ik helt smertefrit, desværre  

https://www.baby.dk/debat/249353pi1/proever-at-blive-gravid/update-paa-hsg-undersoegelseskylning-af-aeggeleder.aspx 

Ja de var rigtig søde og ja lavede også jokes, altid noget når man ligger i den lidt akavet situation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.