HSG undersøgelse/skylning af æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Babydrøm

esioul skriver:

synes ikke det gjorde ondt. kun lidt ubehageligt. men det er det meste der forgår down there

Godt at høre Ja det meste er jo ubehageligt down there, når vi snakker undersøgelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Babydrøm

Flødebollen skriver:

Det gjorde ikke ondt. Det spændte måske lidt, fordi væsken trænger igennem. 

Men som esioul siger, så er alt der foregår dernede, ikke det fedeste i hele verden

det et skal nok gå - dog har jeg altid sat pris på at have en med (min mand) 

Godt at høre Det hjælper lidt på mine nerver

Ville virkelig også ønske han kunne komme med!! Men de havde kun den tid, så der er desværre intet at gøre. Og der er ingen andre der kender til pb. 

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

Sujan skriver:

Det er selvfølgelig ikke behageligt og niver lidt...

jeg har fået lavet 2.. 

Den første blev jeg gravid i cyklussen efter på naturlig vis og anden gang blev jeg gravid i samme cyklus, selvom de sagde alt så fint ud. 

Godt at høre  

Hvor dejligt det lykkes så hurtigt Havde I prøvet længe? 

Havde du din mand med eller?

Anmeld

22. september 2014

Sujan

Babydrøm skriver:

Godt at høre  

Hvor dejligt det lykkes så hurtigt Havde I prøvet længe? 

Havde du din mand med eller?

Første gang havde vi prøvet i næsten 3 år og kom under udredning for at skulle i fertilitetsbehandling... 

Vi var blevet testet igennem og jeg havde fået pergotime som jeg havde hentet på apoteket. Skulle jo så starte ved min næste mens, som så heldigvis aldrig kom:-) 

2 gang havde vi ikke prøvet som sådan. Jeg var bare aldrig begyndt på prævention efter fødsel af min datter. Efter 2 år ville jeg igen under udredning og mulig fertilitetsbehandling hvis det skulle tage lang tid... Og ja igen nåede jeg kun denne undersøgelse før der var gevinst... Så for mig har det gjort noget, hvad ved jeg ikke for lægen sagde at der var fri passage 

Anmeld

22. september 2014

modesty

Babydrøm skriver:

Ja så er vi nået hertil i forløbet på fertilitetsklinikken. 

Fik min menses igår, så skal have undersøgelsen d. 30 sep. på 10 dagen i min cyklus. Jeg er ret nervøs, og havde håbet kæresten kunne komme med, men han er desværre udearbejdende den dag  Så må klare det selv.

Er der nogen af jer, der har prøvet det? Er det slemt? Nogle gode råd før, under og efter undersøgelsen? 

Indtil videre ser alle vores prøver gode ud, så vi håber meget at vi er heldige at det lykkes efter skylningen 

Vil I ik  for os 

Nu må det altså gerne lykkes! Oveni alt der her, skal kærsten om 1 mdr. tid være udearbejdende i 4-6 uger, så ville da være endnu bedre hvis den lille spire kom før det    Måske et lille før-jul mirakel  

Det er en anelse ubehageligt, men jeg synes ikke at det gør decideret ondt. Sådan lidt mens-smerte agtigt. 

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

Sujan skriver:

Første gang havde vi prøvet i næsten 3 år og kom under udredning for at skulle i fertilitetsbehandling... 

Vi var blevet testet igennem og jeg havde fået pergotime som jeg havde hentet på apoteket. Skulle jo så starte ved min næste mens, som så heldigvis aldrig kom:-) 

2 gang havde vi ikke prøvet som sådan. Jeg var bare aldrig begyndt på prævention efter fødsel af min datter. Efter 2 år ville jeg igen under udredning og mulig fertilitetsbehandling hvis det skulle tage lang tid... Og ja igen nåede jeg kun denne undersøgelse før der var gevinst... Så for mig har det gjort noget, hvad ved jeg ikke for lægen sagde at der var fri passage 

Det lyder fantastisk at den har virket så godt! Især når der var passage. Dejlig solskin historie  Håber vi er lige så heldige  

Tak for dit svar

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

modesty skriver:

Det er en anelse ubehageligt, men jeg synes ikke at det gør decideret ondt. Sådan lidt mens-smerte agtigt. 

Lyder godt Jeres svar hjælper på mine nerver

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

Jubii min kæreste kom tidligere hjem fra job, så han kan komme med i morgen!  

Anmeld

29. september 2014

Yoggibear

Jeg har også lige været turen igennem. 
Jeg var også nervøs for om det gjorde ondt og tog også derind alene da min mand heller ikke kunne få fri. Jeg havde googlet lidt på nettet og der er gud hjælpe mig mange skræk historier. 
Som nogen skriver herinde er det ikke det mest behagelige at få rodet rundt dernede men det gør heler ikke ondt ondt. Det kan føles ubehageligt når væsken sprøjtes ind. Det kommer vidst an på hvordan ens smertetærskel er og hvor meget tryk der er på..
Vi (læs assistenten, lægen og jeg) fik tilmed grint en hel masse.

Jeg håber du får en god oplevelse.
Hvor skal du have lavet den henne?

Anmeld

29. september 2014

Babydrøm

Yoggibear skriver:

Jeg har også lige været turen igennem. 
Jeg var også nervøs for om det gjorde ondt og tog også derind alene da min mand heller ikke kunne få fri. Jeg havde googlet lidt på nettet og der er gud hjælpe mig mange skræk historier. 
Som nogen skriver herinde er det ikke det mest behagelige at få rodet rundt dernede men det gør heler ikke ondt ondt. Det kan føles ubehageligt når væsken sprøjtes ind. Det kommer vidst an på hvordan ens smertetærskel er og hvor meget tryk der er på..
Vi (læs assistenten, lægen og jeg) fik tilmed grint en hel masse.

Jeg håber du får en god oplevelse.
Hvor skal du have lavet den henne?

Min mand fik heldigvis før fri, så han kom hjem idag, er jeg så glad for! Jeg har bevidst valgt ikke at læse på nettet, vil ik høre skrækhistorier, så panikker jeg da nok. 

Men ja de fleste herinde skriver jo at det ik er så slemt, så håber det heller ik er det for mig. Min smertetærskel er ik så højt, men det skal nok gå, det skal det jo.

Grint meget?  

Mange tak, håber jeg også. 

Hos Frederiksstadens Røngtenklinik i kbh. Kender den ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.