Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ja så kan jeg også nå at pakke lidt har lige fået afvide at vi skal flytte 1 november
ja så kan jeg også nå at pakke lidt
har lige fået afvide at vi skal flytte 1 november
Det er jo lige om snart.. Fedt at I skal flytte, tillykke med det men med en lille ny og den store, ja plus det løse, så bliver der rigeligt at se til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama85 skriver: Det er jo lige om snart.. Fedt at I skal flytte, tillykke med det men med en lille ny og den store, ja plus det løse, så bliver der rigeligt at se til
ja mere end rigeligt... også derfor jeg nu køre afsted og køber en lille stak flyttekasser så jeg kan pakke det vi ikke bruger til hverdag... som vinglas og mapper med papire sommer sko osv
Kay skriver: ja mere end rigeligt... også derfor jeg nu køre afsted og køber en lille stak flyttekasser så jeg kan pakke det vi ikke bruger til hverdag... som vinglas og mapper med papire sommer sko osv
Det bliver godt, en "helt ny start" med en ny baby, ny bolig og hvad der ellers hører med Lyder fornuftigt, og der er jo en del der kan pakkes på forhånd Rigtig god tur og arbejdslyst når du kommer dertil
Mama85 skriver: Det bliver godt, en "helt ny start" med en ny baby, ny bolig og hvad der ellers hører med Lyder fornuftigt, og der er jo en del der kan pakkes på forhånd Rigtig god tur og arbejdslyst når du kommer dertil
jo tak nu er der da 10 flyttekasser og en rulle sække hjemme så er det bare stille og roeligt igang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128