ve app?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Mama85

Kay skriver:

ja så kan jeg også nå at pakke lidt  

har lige fået afvide at vi skal flytte 1 november 

Det er jo lige om snart.. Fedt at I skal flytte, tillykke med det men med en lille ny og den store, ja plus det løse, så bliver der rigeligt at se til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Det er jo lige om snart.. Fedt at I skal flytte, tillykke med det men med en lille ny og den store, ja plus det løse, så bliver der rigeligt at se til 

ja mere end rigeligt... også derfor jeg nu køre afsted og køber en lille stak flyttekasser så jeg kan pakke det vi ikke bruger til hverdag... som vinglas og mapper med papire sommer sko osv  

Anmeld

22. september 2014

Mama85

Kay skriver:

ja mere end rigeligt... også derfor jeg nu køre afsted og køber en lille stak flyttekasser så jeg kan pakke det vi ikke bruger til hverdag... som vinglas og mapper med papire sommer sko osv  

Det bliver godt, en "helt ny start" med en ny baby, ny bolig og hvad der ellers hører med  Lyder fornuftigt, og der er jo en del der kan pakkes på forhånd   Rigtig god tur og arbejdslyst når du kommer dertil 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Det bliver godt, en "helt ny start" med en ny baby, ny bolig og hvad der ellers hører med  Lyder fornuftigt, og der er jo en del der kan pakkes på forhånd   Rigtig god tur og arbejdslyst når du kommer dertil 

jo tak nu er der da 10 flyttekasser og en rulle sække hjemme så er det bare stille og roeligt igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.