ve app?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Sandratoft

Kay skriver:

Der er 2 med det  navn

Det er sådan en sort en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Hvad for en Tlf har du?

samsung galaxy s4 mini 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Det er sådan en sort en 

kan kun finde en orange og en lilla 

nå men valgte den lilla og prøvede i går aftes... og den ser ud til at være nem at bruge 

Anmeld

22. september 2014

Mama85

Kay skriver:

samsung galaxy s4 mini 

Ok, af hvad jeg kan læse mig frem til, så skal du bare trykke på homeknappen og tænd/sluk-knappen samtidigt, så skulle der komme noget frem på skærmen 

Anmeld

22. september 2014

Mama85

Kay skriver:

samsung galaxy s4 mini 

Ok, af hvad jeg kan læse mig frem til, så skal du bare trykke på homeknappen og tænd/sluk-knappen samtidigt, så skulle der komme noget frem på skærmen 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

ahhhh smart  

det der med at læse brugsforvirringen ik  

Anmeld

22. september 2014

Mama85

ahhhh smart  

det der med at læse brugsforvirringen ik  

Hihi, præcis, kender det selv alt for godt  Virker det? Og har du brug for det/en ve-app nu? Her er det begyndt, men gået i stå igen, fik 4 timer på sygehuset i nat, og blev sendt hjem kl. 7 i morges..

Anmeld

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Hihi, præcis, kender det selv alt for godt  Virker det? Og har du brug for det/en ve-app nu? Her er det begyndt, men gået i stå igen, fik 4 timer på sygehuset i nat, og blev sendt hjem kl. 7 i morges..

jeps det virker  

jamen havde nogle små begyndere i går aftes og noget af natten... men de gik i sig selv igen...  de var så heller ikke reglmæssige fandt jeg frem til  men fik da prøvet appen  

øv at de ikke gik ordentlig igang hos dig...  håber snart der sker noget så 

Anmeld

22. september 2014

Mama85

Kay skriver:

jeps det virker  

jamen havde nogle små begyndere i går aftes og noget af natten... men de gik i sig selv igen...  de var så heller ikke reglmæssige fandt jeg frem til  men fik da prøvet appen  

øv at de ikke gik ordentlig igang hos dig...  håber snart der sker noget så 

Fantastisk  Så er du dobbelt-garderet  Okay, det er da fordi at det først er på lørdag hun skal ud  her var de trods alt regelmæssige, men ikke mere..men tak 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Fantastisk  Så er du dobbelt-garderet  Okay, det er da fordi at det først er på lørdag hun skal ud  her var de trods alt regelmæssige, men ikke mere..men tak 

ja så kan jeg også nå at pakke lidt  

har lige fået afvide at vi skal flytte 1 november 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.