3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
6 svar
5 synes godt om
21. september 2014

Baby15

Nogen der har børn med tæt aldersforskel ? 

Mine børn vil være 2,3 og 3,4 når lillebror/søster kommer . 

Hvordan var det at få nummer 3 ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

(august)

Her var de 3,10 og 2,5 da lillesøster kom. Det var hektisk pga sommerferien men her 3 mdr efter fødslen er det bare fantastisk men stadig altid noget at se til �� 

pøj pøj med det hele

Anmeld

21. september 2014

Mumto3

Vores var lige fyldt 2 år og 4 år da nr 3 kom til verden. Det gik super godt og jeg var klar til nr 4  Det var jeg så ene om, og derfor blev det ved de tre.

Anmeld

21. september 2014

Baby15

Mumto3 skriver:

Vores var lige fyldt 2 år og 4 år da nr 3 kom til verden. Det gik super godt og jeg var klar til nr 4  Det var jeg så ene om, og derfor blev det ved de tre.

Dejligt at høre  

vi er HELT enige om at dette er det sidste barn (medmindre der er to) 

men nu var dette heller ikke planlagt, så er jeg et levende bevis på at P-sprøjte, P-stav og mini piller ikke altid virker Hehe 

Anmeld

21. september 2014

Baby15

(august) skriver:

Her var de 3,10 og 2,5 da lillesøster kom. Det var hektisk pga sommerferien men her 3 mdr efter fødslen er det bare fantastisk men stadig altid noget at se til �� 

pøj pøj med det hele

Sådan er det vel altid med sådan nogen små nogen <3

Anmeld

21. september 2014

LJMNA

Her var den store 3 år og 9 mdr, den mellemste 11 mdr da lillebror kom. 

Syns det var overraskende nemt, på trods af at min mand kun holdte .en uges barsel, de to små fik hurtigt samme sove rytme om dagen og den store tog det hele i stiv arm og elsker bare at være storsøster

Anmeld

21. september 2014

Morgensol

Her kommer Bella til at være 4 år og 9 mdr, og alberte til at være 3 år og 2 mdr ca.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.