Graviditetssymptomer - som er forsvundet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Jeg oprettede denne tråd sidste år - og sidder nu her med min dejlige datter i armene Så nej - ingen panik! Jeg havde den bedste graviditet uden gener af nogen art. Så ingen symptomer er helt sikkert ikke nødvendigvis ensbetydende med at noget er gået galt

Knus Tulle

dejligt google lige dit indlæg.. så jeg skal ikke være nervøs over mine bryster pludselig ikke er ømme mere.. det kan være meget normalt .. kan se du har født tillykke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

ekebiv

min kvalme forsvandt som dug for solen over natten og det passede desværre præcis med tidspunktet hvor fosterets hjerte var stoppet me at slå, jeg fandt først ud af det 2 uger senere så jeg ville tage en tryghedsscanning

Anmeld

16. februar 2012

Tulle28

Camillos skriver:

dejligt google lige dit indlæg.. så jeg skal ikke være nervøs over mine bryster pludselig ikke er ømme mere.. det kan være meget normalt .. kan se du har født tillykke  

Tak:-) Er gravid med nr. 2 nu og er ca. 10 uger henne og har heller ingen symptomer denne gang - så jeg håber at denne graviditet bliver lige så nem som den sidste. Det er så fjollet at man nærmest sidder og ønsker at have kvalme - for når man har den, er det jo det værste i verden Held og lykke med din spire, er sikker på at alt er som det skal være- ømme bryster eller ej:-)

Anmeld

16. februar 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Tak:-) Er gravid med nr. 2 nu og er ca. 10 uger henne og har heller ingen symptomer denne gang - så jeg håber at denne graviditet bliver lige så nem som den sidste. Det er så fjollet at man nærmest sidder og ønsker at have kvalme - for når man har den, er det jo det værste i verden Held og lykke med din spire, er sikker på at alt er som det skal være- ømme bryster eller ej:-)

Okay tillykke med det ... .. ja det er somom man mener der skal være symptomer for at gennemgå en graviditet, men det er vidst lige så normalt at have minimale symptomer.. 

held og lykke med resten af din graviditet..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.