Graviditetssymptomer - som er forsvundet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.369 visninger
13 svar
7 synes godt om
20. august 2009

Tulle28

Hej piger,

Jeg er 6+1 idag og den sidste uge har jeg ikke mærket noget til min graviditet overhovedet - ingen ømme bryster, ingen "murren" i underlivet, ingen kvalme - INGENTING!!! Jeg er simpelthen så nervøs for om der kan være gået noget galt, og skal først til lægen d. 1/9 og have taget blodprøve, dvs. jeg får først endeligt svar d. 8/9. :-(

Kh den meget nervøse:-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

MaleneG

tulle28 skriver:

Hej piger,

Jeg er 6+1 idag og den sidste uge har jeg ikke mærket noget til min graviditet overhovedet - ingen ømme bryster, ingen "murren" i underlivet, ingen kvalme - INGENTING!!! Jeg er simpelthen så nervøs for om der kan være gået noget galt, og skal først til lægen d. 1/9 og have taget blodprøve, dvs. jeg får først endeligt svar d. 8/9. :-(

Kh den meget nervøse:-( 

Tror bestemt ikke du behøver at være nervøs, det er ganske normalt at disse symptomer forsvinder for en tid
Istedet bør du hellere nyde den tid hvor du ikke er generet af graviditeten, for gener skal der nok komme noget af, om ikke andet når du bliver så stor at det at skulle komme op af sengen er som at løbe et marathon

Anmeld

20. august 2009

jannie

hej
jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs. jeg har haft det nøjagtig ligesådan i begge mine graviditeter. er nu 29+4 med nr 2 og har ikke en eneste gang kastet op ved nogen af dem, haft kvalme en enkelt gang denne gang, men ud over det absolut ingen symptomer på graviditet ved nogen af dem. så hvis ikke det var fordi der var 2 streger på testen og lægen havde lavet vandrejournal havde jeg nok ikke troet på det ...

så jeg tror bare du skal nyde at du er en af dem der osse har det nemt - og når du først er blevet scannet og set det hele er som det skal være synker det hele ligesom på plads og man kan begynde at nyde det rigtigt. det er som om man lige skal have bekræftet at det nu osse er rigtigt, når man ikke mærker noget til dte ellers. ¨sådan har jeg i hvert fald haft det

held og lykke med det hele,

knus jannie 29+4

Anmeld

20. august 2009

baby2010

Nu er det ikke for at lyde irriteret, men jeg havde konstant kvalme mere end 1 måned fra uge fem, så jeg ville ønske jeg havde det på samme måde som dig!

Har du ikke hørt ordsproget intet nyt er godt nyt? Nyd at du er gravid og stol på naturen. Du får en meget lang og ubehagelig graviditet, hvis du skal bekymre dig om (undskyld) INGENTING!

Håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

20. august 2009

Tulle28

Ja det lyder meget utaknemmeligt og jeg ved jo godt at jeg bare skal nyde det - men synes DÆLEME det er svært lige her i starten, når man ikke engang har lægens ord for at den er god nok. 

Tak for jeres beroligende ord - jeg prøver at slå koldt vand i blodet indtil d. 8/9:-)

Kh
Tulle

Anmeld

18. juli 2010

nybegynderen

Hej alle jeg er i 7+2 og har ikke haft kvalme i 3 dage det eneste jeg har er murren i maven, ømme brystvorter og skal op og tisse om natten

jeg har aboteret 2 gange før og er så bange og mut

kan nogen sige noget der opmuntrer mig?

hilsen mut

Anmeld

18. juli 2010

IAH

Tja, jeg havde det lissom dig, var bange fordi jeg ikke havde symptomer i starten.

Hvis du er ved at gå til af tvivl, kan du få en privat "tryghedsscanning". På scanningen kan ses et lillebitte foster med et hjerte, der banker. Jeg fik sådan en scanning (den kostede os 800,-). Det var jeg glad for.  I dag er jeg snart 15 uger henne, og symptomerne er kommet ligeså stille til, selvom jeg ikke har kastet op eller haft kvalme.

Held og lykke

Anmeld

18. juli 2010

tinasmor

Havde lidt symptomer i starten, ømme bryster og lidt stikken i underlivet. Men efter et par uger var der ingenting. Sådan var det resten af graviditeten. Ingen kvalme overhoved. Og fødte en sund og rask pige.

Anmeld

19. juli 2010

Sabina92

Hej (: Jeg er næsten lige så langt henne som dig, og har heller ingen tegn.

- min ømme bryster stoppede for 3 dage..

Du er ikke alene

Anmeld

19. juli 2010

Tulle28

Sabina92 skriver:

Hej (: Jeg er næsten lige så langt henne som dig, og har heller ingen tegn.

- min ømme bryster stoppede for 3 dage..

Du er ikke alene

Jeg oprettede denne tråd sidste år - og sidder nu her med min dejlige datter i armene Så nej - ingen panik! Jeg havde den bedste graviditet uden gener af nogen art. Så ingen symptomer er helt sikkert ikke nødvendigvis ensbetydende med at noget er gået galt

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.