Mangler min lille dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

AnonymMor

camilla789 skriver:

Det var helt det samme vores lille dreng fejlet

Hvor tidligt kan de lave MD scanning i Skejby??

Det må have været en helt utrolig lettelse for jeg da det gik godt til MD scanning sidste gang..

Hvor lang tid gik der efter du havde født til i gik i gang med at prøve at blive gravide igen??

Pyha ja med den fejl i hjertet var der ikke mange muligheder at træffe  

ja jeg kan huske at da vi skulle have scannet hjertet første gang var jeg så nervøs at jeg slet ikke var til stede det var ulidelig men en kæmpe kæmpe lettelse at få at vide at der intet var galt anden gang .. 

Vi begyndte at prøve igen da jeg stoppede med at bløde efter fødslen.. Vi ville bare gerne blive gravide igen hurtigst mulig ihåb om at fjerne smerten bare en lille smule 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

camilla789

Rinepigen skriver:

Pyha ja med den fejl i hjertet var der ikke mange muligheder at træffe  

ja jeg kan huske at da vi skulle have scannet hjertet første gang var jeg så nervøs at jeg slet ikke var til stede det var ulidelig men en kæmpe kæmpe lettelse at få at vide at der intet var galt anden gang .. 

Vi begyndte at prøve igen da jeg stoppede med at bløde efter fødslen.. Vi ville bare gerne blive gravide igen hurtigst mulig ihåb om at fjerne smerten bare en lille smule 

nej kunne jeg godt forstille mig, man frygter at få den samme besked igen... scanning var i min første graviditet med vores store pige noget dejligt.. nu frygter jeg det næste gang jeg blive gravid..

Hvor langt var du henne da de lavet tidlig MD scanning i Skejby???

Anmeld

22. september 2014

AnonymMor

camilla789 skriver:

nej kunne jeg godt forstille mig, man frygter at få den samme besked igen... scanning var i min første graviditet med vores store pige noget dejligt.. nu frygter jeg det næste gang jeg blive gravid..

Hvor langt var du henne da de lavet tidlig MD scanning i Skejby???

Ja helt sikkert og ved min nuværende datter fik vi også dårlige tal til nakkefold og vat igennem en moderkage biopsi så frygten for noget gik galt igen var bare sky høj  

men heldigvis gik det jo godt.. 

Men ja når man først har oplevet sådan en tragisk ting vil man fremadrettet altid være bange for scanninger osv  Ved det også kommer igen når vi engang skal have nr 2 (3)  

vi fik en tidlig md i uge 16 eller 17 mener jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.