Ve-støøøøøøøv, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

LinLin skriver:

Hmm

Håber bare ikke hun kommer søndag eller mandag for der er min mand på Sjælland (vi bor lige uden for Aarhus) så jeg er alene med begge drenge med 30 min til Skejby 

- så det gør hun nok 

Ej, det håber jeg da sørme heller ikke så! Du må lige holde lidt på hende så eller skynde dig her til aften/nat  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Mama85

Zap@mortil3 skriver:

Sådan har jeg det også!  

Er du gået overtid de andre gange? 

Jeg fødte 1. 39+0 og nr.2 40+1 

hhv. 3794gram og 4300gram - to drenge. 

Føler dog jeg er gået mere over med nr.2 og også nu med nr.3, fordi den første kom 1 uge før 

Med den første gik jeg præcis en uge over, nummer 2 kom 2 dage før termin..så det er jo ikke fordi at der ligesom er "sammenhæng"..men jeg er godt nok spændt på selve fødslen.. Nu er storebror blevet 1 år og hans fødsel trak tænder (varede 36!!! Timer) og han var stor sammenlignet med storesøster..så håber lidt at der stadigvæk er lidt nemmere passage denne her gang og at det dermed går lidt hurtigere  

Anmeld

20. september 2014

LinLin

Zap@mortil3 skriver:

Ej, det håber jeg da sørme heller ikke så! Du må lige holde lidt på hende så eller skynde dig her til aften/nat  

Håber 

Anmeld

21. september 2014

MorTilSnartFire <3

Mama85 skriver:

Med den første gik jeg præcis en uge over, nummer 2 kom 2 dage før termin..så det er jo ikke fordi at der ligesom er "sammenhæng"..men jeg er godt nok spændt på selve fødslen.. Nu er storebror blevet 1 år og hans fødsel trak tænder (varede 36!!! Timer) og han var stor sammenlignet med storesøster..så håber lidt at der stadigvæk er lidt nemmere passage denne her gang og at det dermed går lidt hurtigere  

Åh ja, det var en lang proces! Jeg håber for dig, at det går hurtigere og nemmere! 

Anmeld

21. september 2014

Dianabk

Bunkevis af ve støv afsted til dig 

Anmeld

21. september 2014

MorTilSnartFire <3

Dianabk skriver:

Bunkevis af ve støv afsted til dig 

Mange tusinde tak 

Anmeld

21. september 2014

tinemus79

Zap@mortil3 skriver:

Tillykke med baby 

Åh, det er så ærgerligt at gå gennem hindeløsninger, i håb om det hjælper og så sker der ingenting  Fik du andre "gener" efter hindeløsning 2, udover plukveer? 

kun plukkeveer og begyndende veer der aldrig blev til noget. Til gengæld da de tog vandet gik det enormt stærkt og jeg fødte på små 2 timer. jeg tog de sidste  cm på 10 min. og så sagde jordemoderen pludselig at jeg havde født hovedet så jeg kun skulle presse en gang til når var han der.

Er der stadig ikke sket noget 

Anmeld

22. september 2014

MorTilSnartFire <3

tinemus79 skriver:

kun plukkeveer og begyndende veer der aldrig blev til noget. Til gengæld da de tog vandet gik det enormt stærkt og jeg fødte på små 2 timer. jeg tog de sidste  cm på 10 min. og så sagde jordemoderen pludselig at jeg havde født hovedet så jeg kun skulle presse en gang til når var han der.

Er der stadig ikke sket noget 

Jo, jeg fødte i nat kl.00:40  

Anmeld

22. september 2014

Fru Frederiksen.

Zap@mortil3 skriver:

Jo, jeg fødte i nat kl.00:40  

Tillykke 

Anmeld

22. september 2014

MorTilSnartFire <3

Venter sig :) skriver:

Tillykke 

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.