Hej de damer 
Jeg er i dag 39+0 uger henne og venter min første pige, dog 3. barn i rækken
Jeg døjer en del med bækkenløsning og smerter i nakken/ryg, grundet et 1 år gammelt piskesmæld. jeg har derfor været heldig at få hindeløsning allerede i uge 37+5, som desværre ikke hjalp en dyt, andet end at give mig en masse plukveer og gener - dog havde jordmoder sagt, at jeg var 2 cm. åben og havde 3cm livmoderhals tilbage, da hun løsnede hinder. Ugen efter, 38+5 (I torsdags) var jeg heldig igen, at få løsnet hinder og her var jeg mellem 2 og 3 cm. åben og have 1/2 livmoderhals tilbage, så plukveerne havde gjort noget alligevel, ugen før 
Nu er jeg som skrevet 39+0 og det er 2 dage siden, at jeg fik løsnet hinder for 2.gang - der er indtil videre kommet rigtig mange plukveer og engang imellem kommer der en rigtig ve her og der. Natten til fredag, sov jeg ikke særlig meget, da veerne var slemme nok til, at holde mig vågen, men fødegangen ville dog hverken se på mig eller overveje en ekstra hindeløsning, da jeg ikke var langt nok henne! Trods jeg fortalte jeg altså allerede havde fået 2. omgange og var fuldstændig kvæstet og udmattet pga. NUL søvn... De sagde "Det er en helt almindelig start-fødsel med barn nr.3 - det kan tage flere uger!!!!" 

Ej, vel? 
nå, natten til i dag var ligeså slem, så har ikke rigtigt sovet siden torsdag - kun lidt on/off...
Jeg pletbløder og har en masse slim - troede først det var slimproppen - det er det måske også, men så kommer den i hvert fald over små "bider" for, får noget hver dag, siden den første hindeløsning 
Jeg har en hulens masse niv og jag i underlivet og plukveerne vælter ind, men ingen veer vil komme og tage fat 
Jeg har været ude at gå både i går aftes og i formiddags, men fik kun mere ondt i kroppen og nogle få veer.
Pust en masse ve-støv i min retning og jeg vil blive meget meget glad 

Sabrina, mor til Charlie og Nicki