Ve-støøøøøøøv, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
21 svar
6 synes godt om
20. september 2014

MorTilSnartFire <3

Hej de damer

Jeg er i dag 39+0 uger henne og venter min første pige, dog 3. barn i rækken Jeg døjer en del med bækkenløsning og smerter i nakken/ryg, grundet et 1 år gammelt piskesmæld. jeg har derfor været heldig at få hindeløsning allerede i uge 37+5, som desværre ikke hjalp en dyt, andet end at give mig en masse plukveer og gener - dog havde jordmoder sagt, at jeg var 2 cm. åben og havde 3cm livmoderhals tilbage, da hun løsnede hinder. Ugen efter, 38+5 (I torsdags) var jeg heldig igen, at få løsnet hinder og her var jeg mellem 2 og 3 cm. åben og have 1/2 livmoderhals tilbage, så plukveerne havde gjort noget alligevel, ugen før

Nu er jeg som skrevet 39+0 og det er 2 dage siden, at jeg fik løsnet hinder for 2.gang - der er indtil videre kommet rigtig mange plukveer og engang imellem kommer der en rigtig ve her og der. Natten til fredag, sov jeg ikke særlig meget, da veerne var slemme nok til, at holde mig vågen, men fødegangen ville dog hverken se på mig eller overveje en ekstra hindeløsning, da jeg ikke var langt nok henne! Trods jeg fortalte jeg altså allerede havde fået 2. omgange og var fuldstændig kvæstet og udmattet pga. NUL søvn... De sagde "Det er en helt almindelig start-fødsel med barn nr.3 - det kan tage flere uger!!!!" Ej, vel?

nå, natten til i dag var ligeså slem, så har ikke rigtigt sovet siden torsdag - kun lidt on/off...

Jeg pletbløder og har en masse slim - troede først det var slimproppen - det er det måske også, men så kommer den i hvert fald over små "bider" for, får noget hver dag, siden den første hindeløsning

Jeg har en hulens masse niv og jag i underlivet og plukveerne vælter ind, men ingen veer vil komme og tage fat

Jeg har været ude at gå både i går aftes og i formiddags, men fik kun mere ondt i kroppen og nogle få veer.

Pust en masse ve-støv i min retning og jeg vil blive meget meget glad

Sabrina, mor til Charlie og Nicki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

tinemus79

Sender alt det jeg kan. Jeg fødte for 6 uger siden og endte også med at få et par hindeløsninger uden effekt ud over en helvedes masse plukkeveer. Pøj pøj 

Anmeld

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

tinemus79 skriver:

Sender alt det jeg kan. Jeg fødte for 6 uger siden og endte også med at få et par hindeløsninger uden effekt ud over en helvedes masse plukkeveer. Pøj pøj 

Tillykke med baby 

Åh, det er så ærgerligt at gå gennem hindeløsninger, i håb om det hjælper og så sker der ingenting  Fik du andre "gener" efter hindeløsning 2, udover plukveer? 

Anmeld

20. september 2014

LinLin

Puuuuuuuust!

Men flere uger?!? Oh no! Har med drengene ikke haft "optakter der ikke blev til mere" men allerede nu (37+4) har jeg haft 3-4 nætter hvor jeg tænkte at nu startede fødslen!... Men nej...  Er da heldigvis ikke så besværet som dig!

Er det bare de piger der driller ????

Anmeld

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

LinLin skriver:

Puuuuuuuust!

Men flere uger?!? Oh no! Har med drengene ikke haft "optakter der ikke blev til mere" men allerede nu (37+4) har jeg haft 3-4 nætter hvor jeg tænkte at nu startede fødslen!... Men nej...  Er da heldigvis ikke så besværet som dig!

Er det bare de piger der driller ????

mange tak for pustet Tja, om det er pigerne eller det er 3. gangs, det aner jeg ikke! Min mor, som er 5. gangs fødende, sagde godt nok i starten af min 3. graviditet, at nr.3 er utilregnelig! Og nu jordmødrende - hmmmmm.... men flere uger, det KAN jeg simpelhen ikke tro på!
Held og lykke til dig også - jeg håber vores nætter bliver bedre eller der bare snart dukker en baby op!

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Masser af vestøv til dig.. Her er jeg også 40+3 og med nummer 3 også, og lillesøster lader også vente på sig  

Anmeld

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

Mama85 skriver:

Masser af vestøv til dig.. Her er jeg også 40+3 og med nummer 3 også, og lillesøster lader også vente på sig  

Så får du også lige en omgang ve-støv fra mig!  

Håber ikke der går for længe - du er jo over tid, din stakkel !  

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Zap@mortil3 skriver:

Så får du også lige en omgang ve-støv fra mig!  

Håber ikke der går for længe - du er jo over tid, din stakkel !  

Tak tak  Ja, det er jeg..og det er trods alt 3'de gang  Hun burde være ude nu 

Anmeld

20. september 2014

LinLin

mange tak for pustet Tja, om det er pigerne eller det er 3. gangs, det aner jeg ikke! Min mor, som er 5. gangs fødende, sagde godt nok i starten af min 3. graviditet, at nr.3 er utilregnelig! Og nu jordmødrende - hmmmmm.... men flere uger, det KAN jeg simpelhen ikke tro på!
Held og lykke til dig også - jeg håber vores nætter bliver bedre eller der bare snart dukker en baby op!

Hmm

Håber bare ikke hun kommer søndag eller mandag for der er min mand på Sjælland (vi bor lige uden for Aarhus) så jeg er alene med begge drenge med 30 min til Skejby 

- så det gør hun nok 

Anmeld

20. september 2014

MorTilSnartFire <3

Mama85 skriver:

Tak tak  Ja, det er jeg..og det er trods alt 3'de gang  Hun burde være ude nu 

Sådan har jeg det også!  

Er du gået overtid de andre gange? 

Jeg fødte 1. 39+0 og nr.2 40+1 

hhv. 3794gram og 4300gram - to drenge. 

Føler dog jeg er gået mere over med nr.2 og også nu med nr.3, fordi den første kom 1 uge før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.