Nøgne dukker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Marco2

EMily har en hel del dukker, men ALLE uden undtagelse har ikke noget tøj på. De bliver givet/købt iklædt tøj, men der går ikke mange minutter inden den sidst nyankomne ligeledes er nøgen. Jeg har købt tøj til den hun leger mest med, men det er ligegyldigt for den skal ikke have det på, mener Emily.

Har jeres børns dukker tøj på? Klæder de dem af og på?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Tynen

Hmm.. Nu jeg tænker over det så er der faktisk ingen af Stellas dukker der har tøj på herhjemme

Dog bruger hun timer på at klæde af og klæde på oppe hos DPén, så måske er hun bare mættet når hun kommer hjem

Anmeld

20. august 2009

Siber

yes yes, her hjemme har vores dukker hellere ikke tøj på. Alma som er 4 år, er først begyndt på at give dem tøj på nu, mest barbie.

Hilsen Siber

Anmeld

20. august 2009

Plysbjørnen

Her hjemme har dukkerne stadig tøj på... Men regner man Laura som en dukke ja så er det en anden snak, for hun smidder tøjet hvis hun kan komme til det...

Anmeld

21. august 2009

ka li ja

Marco2 skriver:

EMily har en hel del dukker, men ALLE uden undtagelse har ikke noget tøj på. De bliver givet/købt iklædt tøj, men der går ikke mange minutter inden den sidst nyankomne ligeledes er nøgen. Jeg har købt tøj til den hun leger mest med, men det er ligegyldigt for den skal ikke have det på, mener Emily.

Har jeres børns dukker tøj på? Klæder de dem af og på?

AG

altså nu har mine unger kun en dukke. og den har faktisk heller ingen tøj på!
det blev hevet af ganske hurtigt!

men kom til at tænke på alexander da han var lille. han skulle altid have betrækket af hans lille pude! og det må ikke komme på endnu! så måske er det bare noget med børn og unødvendigt fyld

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Måske et juli syndrom?
Her har de heller ingen tøj på.
Det jo ingen sag at tage det af, men når det skal på kniber det lidt jo.

Mette - heldigvis med påklædt mandlig kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.