Hvordan med dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

Mor til F

Tillykke med prinsessen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

sandramor

Rinepigen skriver:

Tak for svaret 

ja det er du nok helt ret i men hæftede mig bare lidt ved der var ret rodet/urengjort og middagsmads resterne stod stadig på bordet kl 15 og så sagde hun at de aldrig tog ud og oplevede noget men altid var derhjemme og lege. 

Er jo helt nyt for mig det her så ved jo ikke hvordan og hvorledes det normalt ser ud i en dp osv så kan da godt være det bare er mig der har mine forventninger for høje  

Men hun havde kun 2 drenge fast derude og så bliver naya jo den eneste pige og det genere mig os lidt  Haha ja man kan jo finde alle de små bagateller når det handler om ens guld 

Hvordan med din datters nattesøvn da hun startede.. Kom der rod i den eller sov hun som normalt ? 

Ja okay det ville jeg så også ha hæftet mig ved  Det lyder ikke særlig tiltrækkende... Og da ikke heldigt de aldrig kommer ud og sådan 

Jeg valgte også den første fra fordi de heller aldrig kom ud i løbet af dagen og hun var ikke særlig kærlig overfor børnene.... 

Hende jeg har nu er fantastisk!! Hun er uddannet idrætspædagog og laver rigtig meget med børnene og det er hver dag... Hvis vejret er elendigt så er de indenfor og bager eller er kreative på anden vis..... Hun elsker sine børn og de får masser af kys og kram i løbet af dagen og Melina har altid følt sig tryg hos hende.... 

Nattesøvnen var lidt påvirket den første uge pga alle de nye indtryk men det gik som sagt hurtigt i sig selv igen.... Så sys ikke der var de store problemer...... 

Men ja med det du fortæller sys jeg ikke du overdriver og man har jo ret til at sige nej og så skal de finde en anden... Sådan er det ihvertfald der hvor jeg bor 

Anmeld

19. september 2014

AnonymMor

Mor11 skriver:

Jeg tror desværre ikke du skal regne med at de kan finde en til 1/10  med mindre i er så heldige at der er mangel på børn i jeres område.! 

Her er der fast legestue for ALLE dp'er hver 14dag. Det er ikke noget de selv kan vælge til og fra, med mindre det er fordi de er ved at køre et nyt barn ind. Men ja, det var så det eneste vores dreng kom udenfor hendes hjem.  Slet ikke godt nok. Hun fulgte heller ikke læreplaner osv. Totalt doven! Hun endte med at blive fyret, derfor vi fik en ny. Og der var bare en verden til forskel!!  

Nej du har nok ret.. Snakkede med pladsanvisningen igår og hun havde først plads i byen fra  januar  Men ringer igen mandag og spørg om der er muligheder at hente i nabo byerne 

Undre mig os lidt over hele byen er fyldt men hun kun har 2 børn nu 

Anmeld

19. september 2014

AnonymMor

BabyFreia skriver:

Tillykke med prinsessen  

Tak 

Anmeld

19. september 2014

AnonymMor

sandramor skriver:

Ja okay det ville jeg så også ha hæftet mig ved  Det lyder ikke særlig tiltrækkende... Og da ikke heldigt de aldrig kommer ud og sådan 

Jeg valgte også den første fra fordi de heller aldrig kom ud i løbet af dagen og hun var ikke særlig kærlig overfor børnene.... 

Hende jeg har nu er fantastisk!! Hun er uddannet idrætspædagog og laver rigtig meget med børnene og det er hver dag... Hvis vejret er elendigt så er de indenfor og bager eller er kreative på anden vis..... Hun elsker sine børn og de får masser af kys og kram i løbet af dagen og Melina har altid følt sig tryg hos hende.... 

Nattesøvnen var lidt påvirket den første uge pga alle de nye indtryk men det gik som sagt hurtigt i sig selv igen.... Så sys ikke der var de store problemer...... 

Men ja med det du fortæller sys jeg ikke du overdriver og man har jo ret til at sige nej og så skal de finde en anden... Sådan er det ihvertfald der hvor jeg bor 

Tak for svaret igen 

Ja det er også mere sådan en jeg vil have til min datter.. Må håbe de kan finde et andet sted til hende 

Anmeld

22. september 2014

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Hej

Som mange andre skriver. Følg mavefornemmelsen. Der skal være god kemi mellem dagplejer og forældre. Det er trods alt det vigtigste i dit liv du overlader i en andens varetægt. Den person skal du da have tillid til er opgaven voksen. 

Jeg er privat dagplejer og her hos os er vi ude at huset ca tre gange om ugen. En gang i legestue, en gang i skoven og sidste gang er forskellige mål. Selvfølgelig mere ro når der indkøres nye børn. Selv om børnene er små kan de stadig få meget ud af at komme med ud på tur når først de er blevet trygge og de lidt større børn skal da ud og opleve noget. Det er bestemt ikke i orden kun at lave lege selv dage. Mener at man skal have nogle pædagogiske "ambitioner". Man skal jo som dagplejer opfylde de pædagogiske læreplaner. 

Prøv evt. at lede efter privat dagplejer. Nu ved jeg ikke hvor i lander du bor men søg evt. privatdagplejedanmark.dk. Det kan være du er heldig at en i dit område har ledig plads.

Held og lykke med at finde et godt sted

Vh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.