Rugbrød til aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

LinLin

Jeg arbejder selv i bhv hvor vi får varm mad fire ud af fem dage. Så da den ældste gik i bhv og den lille i vs, hvor der også var madordning med varm mad fire dage om ugen fik vi også rugbrød indimellem til aftensmad.

Nu går den store i skole og har derfor madpakke med så det er ikke ret tit vi får det, da jeg også synes han skal have varm mad, men stod det til ham var det fint med rugbrød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Mother-love

Jeg synes det er rigtig fint at du servere rugbrød for ham. For det er virkelig svært at undvære sin rugbrød hver dag. 

Men når det er sagt så kunne jeg nok ikke leve med at få rugbrød hver dag. Ville nok vælge og sige hver anden dag eller lign. For jeg vil have varmt mad hver dag ellers bliver jeg ski skør.

men hvis du også selv får varmt mad til middag så er det jo rigtig fint

Anmeld

17. september 2014

majba

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Min søn har siden 1. maj gået i børnehave, hvor han får serveret varm mad hver dag med undtagelse af torsdag, hvor der bliver serveret rugbrød. Jeg er derfor begyndt at servere rugbrød de fleste aftner til aftensmad. Der er oftest er lidt forskelligt pålæg, æg, fisk/fiskepålæg, ost og godt med gnavegrønt. Torsdagen får vi varmt mad. Jeg er alene med ham og synes jeg sparer en del tid ved at vælge en nem løsning samtidig med, at min søn gerne vil have rugbrød. Meeeen jeg er alligevel lidt ramt på samvittigheden og vil derfor gerne høre jeres mening

vh. Louise 

Syntes det lyder fint! Han får mad og det er det der er vigtigst! 

Jeg ville lave lidt "varmt" til rugbrødet. Som fiske filet, fiske deller, alm deller, æggekage osv. 

Anmeld

17. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes du ska ha rigtig god samvitighed! Han får både varm mad og rugbrød hver dag, også er det jo lige meget hvilken rækkefølge han får det i.

Og ud over det så er der jo nogen der mener at fedeme epedimien startede da man indførte varm mad på de forskellige arbejdspladser, for så begyndte folk at spise varm 2 gange om dagen = alt for meget mad pr dag.. Vh stine

Anmeld

17. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mamalou skriver:

Hej med jer!

Min søn har siden 1. maj gået i børnehave, hvor han får serveret varm mad hver dag med undtagelse af torsdag, hvor der bliver serveret rugbrød. Jeg er derfor begyndt at servere rugbrød de fleste aftner til aftensmad. Der er oftest er lidt forskelligt pålæg, æg, fisk/fiskepålæg, ost og godt med gnavegrønt. Torsdagen får vi varmt mad. Jeg er alene med ham og synes jeg sparer en del tid ved at vælge en nem løsning samtidig med, at min søn gerne vil have rugbrød. Meeeen jeg er alligevel lidt ramt på samvittigheden og vil derfor gerne høre jeres mening

vh. Louise 

ja slf skal du gøre det. Når han gerne vil spise det.

herhjemme har vi to faste rugbrødsdage. Søndag og torsdag. Søndag er vi til fam svømning og sent færdige og torsdag er drengene til spejder.

og selvom de får rugbrød til middag hver dag så elsker de rugbrødsdage.

dog er søndag i dec skiftet ud med risengrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.