LouiseEm skriver:
Øv for en situtation
Er der mulighed for at far tager over i hjemmet i en periode? Altså at det hovedsageligt er ham der tager sig af jeres søn, så du kan fokusere på jeres datter? Nu skriver du ikke hvor gammel din søn er, men det kunne godt lyde som om han har nogle frustrationer rettet mod dig med de ord han kalder dig. Du siger du ikke magter at være mor for ham lige nu, det er meget stort at erkende, men måske skal man vende den om og sige, at måske magter han heller ikke at være din søn lige pt.? Det lyder hårdere end jeg mener det.. Men måske er i kørt surt i dagligdagen og trænger til en "pause".. Derfor mit råd om at lade far tage over i en periode hvis det er muligt.
min mand tager ham med i alt hvad han selv laver for at beskæftige ham, men han kan ikke opdrage på ham særlig meget. for han har en meget lille tålmodighed så det er mig der stå for det, også selvom han er sådan lige i øjeblikket, min mand arbejder om aften så det er ikke muligt for ham i hverdagen men kun i weekenderne.
min dreng er 8 år men er på aldersmæssig som en på 4 år i gennemsnit.
nå jeg har haft et par "kampe med ham i løbet af en dag så er alt min energi brugt (jeg kæmper også selv med en depression, så har desværre ikke så meget overskud som mange andre) og så er det begrænset hvad jeg orker at lave med min datter. men nå min dreng ikke er hjemme bruger jeg det meste af tiden med min datter.
Anmeld