en del af jer ved nok hvem jeg er da jeg en overgang skrev meget omkring min dreng og han problemer (jeg er anonym pga at det ikke skal kunne googles)
jeg har så dårlig samvittighed over for min søn fordi jeg ikke magter ham hele tiden lige nu, han er den skønneste dreng og jeg elsker ham, som alle andre elsker deres børn
men syntes det er så hårdt lige fortiden da han hele tiden er ond overfor mig, kalder mig grimme , slå, laver ballade lige så snart han ser mig.
han er ikke sådan over for sin far (vi bor sammen) og hans handicaphjælper (han er hos hende 2 gange om ugen mandag 4 timer og 6 timer lørdag eller søndag) så jeg føler mig som verden værste mor, til trods for at jeg godt ved det ikke passer.
men jeg har desværre måtte erkende at lige nu magter jeg ikke tingene som jeg burde så jeg måtte ringe til kommunen for at sig de snart måtte gøre et eller andet (vi har søgt om aflasning til ham 1 weekend om mdr plus de andre timer han har, men det har snart taget en del år at kæmpe med det system) så de har givet mig 6 timer ekstra i denne uge og 6 timer ekstra i næste uge, og jeg syntes bare det er så forkert at jeg ikke magter opgaven som mor for ham lige nu, men vi har også en datter som bliver meget til side sat nå det er sådan her
og samtidig har jeg også dårlig samvittighed over for famillien som han er hos de normalt 10 om ugen, da de jo har måtte træde til for at hjælpe, da det er dem der skal have de ekstra timer, og syntes allerede de gør så meget for lucas, hun møder op hvis jeg spørg om hun vil med til møde på skolen, og lytter hvis der er noget med ham, tager ham med på tur osv
jeg ville som sådan ikke noget med dette oplæg men havde bare brug for luft
Anmeld