tager jeres små poder deres bleer af???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Plysbjørnen

Det har Laura gjort 2 gange i dag... Begge gange mens hun skulle forstille at sove til middag... 1. gang med det resultat at hun tissede på dynen... anden gang gik det ud over madrassen...
Hvis det gør/har gjort hvad gør/gjorde i så for at stoppe det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Juniors mor

Næææ det er ikke sket herhjemme endnu. Julie har body eller underbukser uden på bleen, og har aldrig taget nogle af delene af, når hun skulle sove, men når hun skal i bad, vil hun meeeeget gerne åbne bleen selv.....

Anmeld

19. august 2009

Sweet1978

Ja det gør hun men men kun i "Vågen" tilstand og fordi hun vil prøve potten så jeg gør ikke noget ved det, jeg ser det som fremgang

Anmeld

19. august 2009

Plysbjørnen

Juniors mor skriver:

Næææ det er ikke sket herhjemme endnu. Julie har body eller underbukser uden på bleen, og har aldrig taget nogle af delene af, når hun skulle sove, men når hun skal i bad, vil hun meeeeget gerne åbne bleen selv.....

Underbukserne piller hun også af, vi har godt nok prøvet med en body, det kunne være det var løsningen, for nogen gange har hun natdragt på og ja den ryger altså også tit af...

Anmeld

19. august 2009

Juniors mor

Trold skriver:

Underbukserne piller hun også af, vi har godt nok prøvet med en body, det kunne være det var løsningen, for nogen gange har hun natdragt på og ja den ryger altså også tit af...

Så tror jeg da også en body er løsningen, den er trods alt lidt mere besværlig at få af
Hvordan går det med den manglende sut? Kan i få hende til at sove...?

Anmeld

19. august 2009

Plysbjørnen

Juniors mor skriver:

Så tror jeg da også en body er løsningen, den er trods alt lidt mere besværlig at få af
Hvordan går det med den manglende sut? Kan i få hende til at sove...?

Jo det går da frem af igen... I dag har hun "kun" været umulig ved middagssøvnen, hvor Bleen strøg et par gange....

Hun er detsvære begyndt ind i mellem at stoppe tommel totten i munden... Men så truer vi med lidt sennep, så kommer den hurtigt ud igen...

Anmeld

20. august 2009

Marco2

Ja, den ryger ofte af uden i haven når vi leger. Men når hun så skal tisse kommer hun og beder om at få den på igen.... Vi har købt potte, men den nægtet hun at sidde på. Så måske vi skulle forsøge sådan et toiletsæde-tingy?

Hvornår begynder de egentligt på at gå uden ble? 

Ag

Anmeld

20. august 2009

Chris H

Det er ikke lige noget vi har oplevet, men har I evt. prøvet en bukseble?
De er umiddelbart ikke så nemme at tage af. Eller er de???

Christina

Anmeld

20. august 2009

Anja

Marco2 skriver:

Ja, den ryger ofte af uden i haven når vi leger. Men når hun så skal tisse kommer hun og beder om at få den på igen.... Vi har købt potte, men den nægtet hun at sidde på. Så måske vi skulle forsøge sådan et toiletsæde-tingy?

Hvornår begynder de egentligt på at gå uden ble? 

Ag

Har engang læst, at de er fysisk parate (kan styre lukkemusklen) når de er 2 år og 4 mdr (vel et gennemsnit).

Tror dog at mange først smider bleen, når de er knap 3 år. Vores Jonas var 3 år og 1 mdr da han smed den.

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

"Hvis ikke Gaffa tape kan holde den på plads, har man brugt for lidt"

Arj...
Razz tager den ikke af, men det begynder han sikkert at gøre lige så snart jeg trykker: "opret indlæg"

Det da altid noget hun ikke lavede pølser?

Sennep simpelthen, hvorfor?
Ingen sut?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.