endnu en uge uden fødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2014

Mor til F

Kay skriver:

Ja det er hun men er nu lidt betænkelig ved at maven er sunket så meget på en dag... min nabo kommenterede også at den er faldet meget siden i går

Frygter lidt at kroppen er så klar at jeg bare får presseveer fra start

Det håber jeg ikke for dig.. Puha!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Det håber jeg ikke for dig.. Puha!  

Nej det sætter sgu en del pres på manden... 

Ville egentlig gerne vide om jeg er åben og evt hvor meget, men kan ikke få en jm tid før den jeg har 37+1

Og ved sgu ikke om man selv kan?

Anmeld

15. september 2014

LinLin

Ja har sagt til min mand at det bliver nok først 40+ når jeg nu er så god til at klemme benene sammen

Den stakkels mand som ikke har fået noget flere uger på grund af det

Hehe  Stakkels mand...

jeg er 37+0 i morgen - håber hun snart kommer!!! Troede det blev i går nat da hun moslede rundt næsten uafbrudt fra 22-04!  Havde desuden 3-4 kraftige plukveer/time, men det blev bare ved det 

Er er ikke blevet "snydt" af drengene 

Jeg ender sikkert med at gå to uger over selv 

Anmeld

15. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Hehe  Stakkels mand...

jeg er 37+0 i morgen - håber hun snart kommer!!! Troede det blev i går nat da hun moslede rundt næsten uafbrudt fra 22-04!  Havde desuden 3-4 kraftige plukveer/time, men det blev bare ved det 

Er er ikke blevet "snydt" af drengene 

Jeg ender sikkert med at gå to uger over selv 

Sådan nogle drille piger vi har os

Anmeld

15. september 2014

Mor til F

Kay skriver:

Nej det sætter sgu en del pres på manden... 

Ville egentlig gerne vide om jeg er åben og evt hvor meget, men kan ikke få en jm tid før den jeg har 37+1

Og ved sgu ikke om man selv kan?

Godt spørgsmål, det ved jeg ikke om man kan. Jeg forsøgte i hvertfald ikke selv, at mærke om jeg var åben. 

Nu gik jeg selv pludselig i fødsel 36+6, ved vandafgang og der fik jeg at vide,  at min livmoder hals var udslettet og jeg var 2 cm åben.  Jeg havde ikke mærket noget,  ud over mange plukveer. 

Anmeld

15. september 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Godt spørgsmål, det ved jeg ikke om man kan. Jeg forsøgte i hvertfald ikke selv, at mærke om jeg var åben. 

Nu gik jeg selv pludselig i fødsel 36+6, ved vandafgang og der fik jeg at vide,  at min livmoder hals var udslettet og jeg var 2 cm åben.  Jeg havde ikke mærket noget,  ud over mange plukveer. 

Første gang var jeg 3 cm åben ved jm besøg 37+ 

Uden optakt til fødsel

Anmeld

16. september 2014

Kay

Nej hvor det murer og værker, foran og bagpå

Har sovet en halv time og nu været vågen snart en time... en tur på toilet og noget at spise 

Ligner ikke mig, det er ikke at jeg ikke er træt.... men jeg har sådan en urolig følelse i kroppen og føler jeg har brug for noget varmt på mit bækken 

Manden sover og det gør Elna også, jeg ser tv og har underlige følelser i maven kunne være rart hvis jeg bare kunne sove

Anmeld

16. september 2014

Kay

Kay skriver:

Nej hvor det murer og værker, foran og bagpå

Har sovet en halv time og nu været vågen snart en time... en tur på toilet og noget at spise 

Ligner ikke mig, det er ikke at jeg ikke er træt.... men jeg har sådan en urolig følelse i kroppen og føler jeg har brug for noget varmt på mit bækken 

Manden sover og det gør Elna også, jeg ser tv og har underlige følelser i maven kunne være rart hvis jeg bare kunne sove

Jeg nåede at havde 2 rigtige veer i nat, de kom rullende på den måde jeg husker det, men så vågnede Elna op med mareridt og måtte ind i vores seng for at sove videre... så det gik i sig selv igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.