endnu en uge uden fødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
17 svar
21 synes godt om
15. september 2014

Kay

el lille update til dem der følger med

jeg er i morgen 36+0 og det er der 2 uger siden min læge mente jeg ville føde inden for en uge  

min mave er blevet meget tung og sunket en del i dag... kan slet ikke længere stille en dåse på maven når jeg sidder ned  

det var sådan så min mand kommenterede at den er sunket meget siden i morges... 

er glad for at jeg er nået så langt... selvom jeg flere aftner har haft det så voldsomt at jeg tænkte i nat bliver det... og et par nætter vågnet af opstarts veer og tænk så er det nu... 

men hver gang er det gået i sig selv igen... og om en uge er vi ovre det værste og det er ok hun kommer ud  

håber at nå der til så vi kan slappe lidt mere af omkring det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Kay

I får lige billed, det på mobilen er fra lige nu (35+6)

Det i bogen er fra Elna 41+1 imens jeg har veer

Maven med Elna er større men der sagde vægten også +35  nu siger vægten 0

Men den hænger da mindst lige så meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2014

LilleLene

hurraaaaaaaaa

bare klem benene sammen

Anmeld

15. september 2014

Lukas&Liam<3

Det bliver nok en vanvittig hurtig fødsel :p jeg havde flere dage slemme plukveer, men slet ikke som dig.. Og fra de tog vandet til jeg fødte gik 2 timer og 20min, min krop var SÅ klar!

Anmeld

15. september 2014

Kay

LilleLene skriver:

hurraaaaaaaaa

bare klem benene sammen

Klemmer alt hvad jeg kan

Anmeld

15. september 2014

Kay

Lukas&Liam<3 skriver:

Det bliver nok en vanvittig hurtig fødsel :p jeg havde flere dage slemme plukveer, men slet ikke som dig.. Og fra de tog vandet til jeg fødte gik 2 timer og 20min, min krop var SÅ klar!

Ja min første tog kun 3 timer... så mon jeg når på hospitalet?

Anmeld

15. september 2014

LinLin

Det vil altså være lidt komisk hvis du kommer til at gå helt til termin eller over, når der nu så længe har været lagt op til at du føder en del før tid 

Anmeld

15. september 2014

Mor til F

Hvor er det bare super,  at den lille prinsesse stadig er i maven Hun er en sej lille en ♡

Anmeld

15. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Det vil altså være lidt komisk hvis du kommer til at gå helt til termin eller over, når der nu så længe har været lagt op til at du føder en del før tid 

Ja har sagt til min mand at det bliver nok først 40+ når jeg nu er så god til at klemme benene sammen

Den stakkels mand som ikke har fået noget flere uger på grund af det

Anmeld

15. september 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Hvor er det bare super,  at den lille prinsesse stadig er i maven Hun er en sej lille en ♡

Ja det er hun men er nu lidt betænkelig ved at maven er sunket så meget på en dag... min nabo kommenterede også at den er faldet meget siden i går

Frygter lidt at kroppen er så klar at jeg bare får presseveer fra start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.