Umenskeligt :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2014

Baby15

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

grinny

De fire dage det tog mig at føde Isaac lå jeg også på fødegangen eller barselsgangen - det er overhovedet ikke sjovt at dele toilet med en gravid eller en der lige har født 

Anmeld

15. september 2014

An&Jo

Jeg oplevede det samme sidste år, da jeg også havde fået fjernet en graviditet udenfor livmoderen.. Her blev jeg bare placeret sammen med andre gravide som var meget lykkelige og som lå der enten på grund af kvalme eller faretruende for tidlig fødsel.. det er SÅ hårdt og umenneskeligt at blive placeret der når Mans elv har mistet et barn man har kæmpet for at få.. Desværre er vores kamp kun blevet længere, og vi har nu forsøgt at blive gravide i over to år..  

Anmeld

15. september 2014

Nystart

Lagde os på barselsstue før og efter en abort....

Anmeld

15. september 2014

Hectar

Første gang jeg blev indlagt her efter aborten blev jeg lagt på FAM, da den eneste anden mulighed var barselsgangen. Derefter blev jeg rykket op på gynækologisk, og de lukkede her i weekenden røg jeg ind på barselsgangen. Det var virkelig et forfærdeligt døgn. Hver eneste gang et lille barn græd, græd jeg også. 

Og for at det ikke skal være løgn, havde jeg stue lige nede under fødegangen, så kunne samtidig ligge og høre på skrigende kvinder i fødsel og barneskrig bagefter.

Jeg var så ked af det og det var personalet også, men der var på det tidspunkt ikke andre muligheder. Heldigvis (kan man sige) lå jeg på enestue. 

Anmeld

15. september 2014

Baby15

Katafalk skriver:

Første gang jeg blev indlagt her efter aborten blev jeg lagt på FAM, da den eneste anden mulighed var barselsgangen. Derefter blev jeg rykket op på gynækologisk, og de lukkede her i weekenden røg jeg ind på barselsgangen. Det var virkelig et forfærdeligt døgn. Hver eneste gang et lille barn græd, græd jeg også. 

Og for at det ikke skal være løgn, havde jeg stue lige nede under fødegangen, så kunne samtidig ligge og høre på skrigende kvinder i fødsel og barneskrig bagefter.

Jeg var så ked af det og det var personalet også, men der var på det tidspunkt ikke andre muligheder. Heldigvis (kan man sige) lå jeg på enestue. 

Er godt nok ked af at høre at du skulle igennem det  

er selv gravid, og kan slet ikke forestille mig hvor frygteligt det må være at ligge der når man lige har mistet sin baby .. ��

kæmpe kram til dig , & alle de andre kvinder som har måtte gå igennem dette  

Anmeld

16. september 2014

Newsence

det er så synd for hende

men må give ledelsen ret.. Hver år skal de spare mere og mere og de sagde det ville gå ud over kvaliteten og det gør det.. Grænsen for hvor meget der kan spares før det går ud over patienterne er for længe nået OG vi spare stadig endnu mere.. Det bliver desværre bare værre og værre... 

Men det er da pisse synd for kvinden i historien og alle andre denne spareøvelse går ud over... 

Anmeld

16. september 2014

Mami

Da min søn lige var død lå jeg på barsels gangen det var umenneskeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.