Udskydelse af fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CecilieHM skriver:

Har ikke facebook mere. :-) men tak for dit indlæg..

Ja, de er stadig i maven heldigvis.. Har ligget med regelmæssige plukveer i 4 dage nu så ved ikke om der skal til at ske noget :/

Og tak, iligemåde. & ih det må ha været dejligt håber også at komme lidt tættere på termin. 

nu var det hverken så tidligt i graviditeten eller tvillinger, men da jeg skulle have min datter brugte vi en hel uge på at køre til sygehuset hver aften fordi jeg havde veer, men jeg åbnede mig kun 3 cm i alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Miss Church

CecilieHM skriver:

Har ikke facebook mere. :-) men tak for dit indlæg..

Ja, de er stadig i maven heldigvis.. Har ligget med regelmæssige plukveer i 4 dage nu så ved ikke om der skal til at ske noget :/

Og tak, iligemåde. & ih det må ha været dejligt håber også at komme lidt tættere på termin. 

Nej så er det ikke nemt

Håber for dig at det er flask alarm. Ellers kan jeg berolige dig med, at tvillinger ofte er stærkere end ikke tvillinger, når de fødes før tid. 

Og en lille solstråle-historie. Min veninde fødte hendes dreng i uge 25 og han har det rigtig godt i dag Han er korrigeret 1 år nu 

Anmeld

23. september 2014

CecilieHM

Miss Church skriver:

Nej så er det ikke nemt

Håber for dig at det er flask alarm. Ellers kan jeg berolige dig med, at tvillinger ofte er stærkere end ikke tvillinger, når de fødes før tid. 

Og en lille solstråle-historie. Min veninde fødte hendes dreng i uge 25 og han har det rigtig godt i dag Han er korrigeret 1 år nu 

Håber jeg også  Men det jo hver dag der tæller.

- nå det vidste jeg ikke, det da positivt og godt for din veninde, det en sej lille en hun har fået sig så er jeg da lidt mere tryg, jeg er 28+5 idag.

Anmeld

23. september 2014

Missy_B

Min kollega blev indlagt i uge 28, blev overført til riget pga truende for tidlig fødsel. Det lykkedes hende at holde på tvillingerne til 34+4

Anmeld

23. september 2014

CecilieHM

Missy_B skriver:

Min kollega blev indlagt i uge 28, blev overført til riget pga truende for tidlig fødsel. Det lykkedes hende at holde på tvillingerne til 34+4

Det var da også en del uger :-) håber på mine også bliver derinde lidt endnu

Jeg er også indlagt, og fik afvide til scanning igår min livmoderhals er blevet endnu kortere, så jeg er smidt tilbage i sengen med benene oppe.

Så nu det bare at vente og se hvad de næste uger bringer..

og tak for dit indlæg, det dejligt med nogen positive historier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.