Hvornår skal man være klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Jeg har heller intet imod, at han drikker eller at vi skal køres på sygehuset af en anden, når det er. Gider bare ikke, at han er høne fuld til fødslen.. Og det vil han i øvrigt heller ikke selv 

Men mon ikke at et par uger inden så er fint, hvis det er "normalt" fra uge 37..

Det må da også være lige oppe over så, hvis i kører rundt med tasken i bilen? 

Tja har haft opstarts veer et par gange der er gået i sig selv igen, frygt 35+5 men jm og læge mener jeg føder før termin så vi vil heller være sikre

Kan godt forstå du ikke vil ha han er høne fuld... men så ville jeg nok sige at han skal drikke med måde når det nærmer sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

anonym10101

Frk_Louise skriver:

Ja, det har du selvfølgelig ret i 

Men mon ikke, at der går lidt tid endnu - det håber jeg da ihvertfald 

Jo selvfølgelig, det var bare mere at det er sgu svært at forberede sig til hehe, jeg stolede på mine intuitioner om at jeg skulle sættes igang og vi tog til fødselsdage i langbortistan osv.  

god fornøjelse og held og lykke med fødslen når du når der til

Anmeld

14. september 2014

Frk_Louise

martsmoar skriver:

Jo selvfølgelig, det var bare mere at det er sgu svært at forberede sig til hehe, jeg stolede på mine intuitioner om at jeg skulle sættes igang og vi tog til fødselsdage i langbortistan osv.  

god fornøjelse og held og lykke med fødslen når du når der til

Tusind tak 

Anmeld

14. september 2014

Frk_Louise

Bertris skriver:

Min mand var i byen i nat, havde sagt jeg helst ikke så han drak efter igår indtil baby er ude og vi er kommet ordentlig ind i rollen som forældre til to. Var 37+0 igår. 
Var selv med til "festen" inden de tog i byen og det var super hyggeligt, og er glad for en lige fik en aften inden vi får endnu et lille medlem i familien, det er også vigtigt at huske at leve ved siden af forældrerollen, og regnede bestemt ikke med at gå i fødsel i nat, selvom de forskellige "skræk" scenarier nåede at køre igennem mit hoved, men han var afsted, kom hjem, sov igennem og er nu klar hvis noget skulle gå i gang  
Hvis jeg var gået i fødsel i nat havde jeg bare ringet efter svigermor (til at tage storesøster), og en taxa 

Ja, og jeg har som heller ikke noget imod, hvis vi ender med at skulle køres af min mor f.eks. 

Men vi er begge enige om, at det ville være træls, hvis han var fuld til fødslen 

Anmeld

14. september 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Tja har haft opstarts veer et par gange der er gået i sig selv igen, frygt 35+5 men jm og læge mener jeg føder før termin så vi vil heller være sikre

Kan godt forstå du ikke vil ha han er høne fuld... men så ville jeg nok sige at han skal drikke med måde når det nærmer sig

Tror også det er det, der giver mest mening for os 

At han holder igen og drikker med måde, hvis han overhovedet vil drikke igen inden termin 

Med de tømmermænd, han har haft idag, kan jeg godt have mine tvivl  Åh, hvor jeg egentlig bare slet ikke savner alkohol!

Det lyder til, at det er en hård omgang!  for at der snart sker noget 

Anmeld

14. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Tror også det er det, der giver mest mening for os 

At han holder igen og drikker med måde, hvis han overhovedet vil drikke igen inden termin 

Med de tømmermænd, han har haft idag, kan jeg godt have mine tvivl  Åh, hvor jeg egentlig bare slet ikke savner alkohol!

Det lyder til, at det er en hård omgang!  for at der snart sker noget 

Ha ha nej tømmermænd og fødende kvinder er nok ikke den bedste cocktail

Anmeld

15. september 2014

BigHope13

Nu var og er min kæreste ikke rigtig den som går i byen og drikker, men klart var han under min graviditet også ude af huset blandet andet på kurser øvelser osv. Og fra jeg var ca 35 uger henne sørgede han altid for at have en bil ved sig så han kunne komme hjem i fald der skulle opstå noget.,. 

Men altså det jo helt normalt at føde mellem uge 37-42 så hvis man har noget planlagt en uge før termin ville min kæreste ikke tage noget at drikke lige der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.