2 fødselsdage - lidt langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

4xGreve

malucca09 skriver:

Hejsa.

Tillykke med "term-fødsels-dagen"

Ja jeg sys da det er en super skøn ide -Og har faktisk også selv overvejet det. Min Malucca er født 6 uger før termin og jeg ved lige netop hvad du mener med at den terminsdato har stor betydning når man er på Neo. Ja barnet er så 35 uger osv. efterfølgende renger man jo også alt fra terminsdato, mad, motorik osv.

Jeg tror det er lidt svært at forstå for andre, der ikke har prøvet det.

Og dejligt at I havde en hyggelig dag.

PS. Nåede Daniella at få sin gave af Onkel og hvis ja hvad var det så

Tak fro det hehe...

Nej Daniella har endnu ikke fået sin gave af sin onkel der bliver ved med at kjomme en masse i vejen når vi har planlagt de skal komme, men de kæmper en brag kamp for at komme med den hehe...

Tror det er meget svært for folk der ikke har stået hvor vi har eller som hun lige har født de der 2-3uger for tidligt men 3 måneder er altså meget...

Og som du skriver så regner man jo alt fra hendes termins dato...

Hvordan går det med din den lille...

Daniella var langt bagefter for 5 måneder siden og nu følger hun sin fødsels aldre...
Hun lider dog lidt psykisk, og det er først kommet rigtigt efter hun fik lukket hullet i sit hjerte, også har vi lige været på sygehus og de vil gerne ha fortaget et ekg af hendes hjerne da de tror at hun lider af en form for anfald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

xx

Dejligt I havde en hyggelig dag....og at hun blev glad for sine gummerøjsere

Selv om jeg ikke har født for tidligt og lige til at starte med blev sådan lidt paf over indlægget kan jeg da godt se hvorfor terminsdatoen har en betydning for jer og at i havde lyst til at fejre den...

Men var det så kun i år, eller er det noget i vil gøre fremover også? Hvis det sidste er tilfældet, hvad så når i får flere børn? Hvis i altså skal have flere   Men skal de så kun have en fødselsdag, mens storesøster får 2? Kunne bare forestille mig det kunne være en smule øv for det andet barn......og en rigtig god kile til at få lidt søskendejalousi ind i familien...

-s

Anmeld

29. august 2009

Louise mortil4

Lærke og Liv er født 4 uger før termin, men vi holder ikke noget den dag terminen var. Den betyder ikke noget for mig den dag, så det har jeg ikke behov for.

Det er fint at i selv holder noget den dag, men som andre skriver, så sys jeg ikke i kan forvente at der kommer andre (med gaver) den dag også, det er jo kun jer den har betydning for.
Jeg kan også sagtens se problematikken i hvis i skal ha flere børn at jeres første holder "fødsels"dag 2 gang, Det bliver måske også svært at forklare hende hvorfor hun lige pludselig  skal "nøjes" med 1 hvis i en dag vælger at i kun vil holde en.

Der sker jo absolut kke noget ved at i hygger jer lidt ekstra og får noget ekstra godt mad, men mere tror jeg ikke jeg ville gøre. Men det er jo kun min mening om hva jeg selv ville gøre hvis terminsdagen betød noget for mig.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.