Jeg har haft tre overnattende gæster i weekenden, og det til trods for at jeg kun har været hjemme natten til lørdag, da jeg var indlagt i går og frem til her i morges.
Da de var ved at gå fik jeg at vide af den ene, at han ikke lige ville give et knus, da han har lus. Helt fair, men jeg spørger så om han har sovet med en af mine puder. Ja, det havde så vist sig, at hans luftmadras var gået i stykker, så derfor havde han lagt sig op i min seng og havde sovet i nat.
Hold kæft, hvor blev jeg sur over den oplysning. Nu skal jeg så til at vaske hele dagen på grund af han ikke kan finde ud af at tænke sig om.
Inden hans oplysning havde jeg ligget på sengen med hovedet på en af de puder han har ligget på. Så regner med at begynde med at kæmme og evt. bruge lusekur, og så skal alt sengetøj vaskes grundigt. Men hvor meget er nødvendigt? Jeg har hevet sengelinned og pudebetræk af, lagt dyne og puder for sig og topmadrassen får sig også lige en tur. Muligvis mig der er lidt sart, men hvis jeg kunne havde jeg godt nok også proppet madrasserne i vaskemaskinen.
Ihh så viser man sig så meget fra sin gode side og får bare smidt det her tilbage i hovedet. Er så sur over at de bare ikke lige tænker sig lidt om. Helt ærligt, hvad ligner det andet?! 
Anmeld