Et nyt ? fra spørgejørgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Heidi.

Hvor længe kan hindbærmoussen holde sig?? Jeg har lavet den med frosne jordbær, det er den UDEN husblas..
For når man læser på de hindbær står der at hindbærene kun kan holde sig i 1 døgn når de er optøede?!?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Hvor længe kan hindbærmoussen holde sig?? Jeg har lavet den med frosne jordbær, det er den UDEN husblas..
For når man læser på de hindbær står der at hindbærene kun kan holde sig i 1 døgn når de er optøede?!?!?

Mon ikke det er et spørgsmål om opbevaring?... mmm...

Jeg tror godt man kan spise dem efter et par dage..

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

jeg ved det ikke. jeg laver den med husblas. ved ikke  om det gør en forskel, men jeg laver den onsdag aften eller torsdag og pisker det dagen efter, og så kan det holde sig 3-4 dage i kagen.
det har vi i hvert fald spist
og det har smagt fint

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

ka li ja skriver:

jeg ved det ikke. jeg laver den med husblas. ved ikke  om det gør en forskel, men jeg laver den onsdag aften eller torsdag og pisker det dagen efter, og så kan det holde sig 3-4 dage i kagen.
det har vi i hvert fald spist
og det har smagt fint

Husblad forlænger ikke holbarheden, det gør den bare stiv... Har du osse brugt frosne bær???

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

yes det har jeg. frosne bær og masser af sukker

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

heidi kan det egentlig godt passe at du har lavet nogle fotos af mig, min søster og ungenre engang? sådan noget hvor du fik flere billeder sat sammen, ind i hinanden???

Anmeld

19. august 2009

Tynen

Altså jeg lavede noget der var 2 dage i kagen før den blev spist, og ingen blev syge og dårlige

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

ka li ja skriver:

heidi kan det egentlig godt passe at du har lavet nogle fotos af mig, min søster og ungenre engang? sådan noget hvor du fik flere billeder sat sammen, ind i hinanden???

Nej det er ikke mig... Men jeg ved godt at der en herinde fra som hedder Heidi som lavede de billeder

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

Tynen skriver:

Altså jeg lavede noget der var 2 dage i kagen før den blev spist, og ingen blev syge og dårlige

Jeg tænker osse bare, om det mon bare er noget de skriver på poserne?!?!?

For jeg orker næsten ikke at skulle handle til det igen, og lave det en gang mere..

I opskriften med hindbærmoussen står der jo osse at man kan fryse moussen ned.. Men på posen med bær står der at de ikke må genfryses...

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

ka li ja skriver:

yes det har jeg. frosne bær og masser af sukker

Mere sukker end der står i opskriften?? For jeg har ikke kommet mere sukker i end der skal..
Jeg orker bare næsten ikke at lave det om igen i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.