Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej allesammen... Ja overskriften siger måske sig selv, men hvor gamle synes i at børn skal være før de må gå rundt med babyer? Jeg synes tit at de helt små 1-3 måneder har mange vilde bevægelser.. Evt at nikke skaller eller læne sig bagover med lynets hast.. Er det okay at en pige på 12 år går rundt med sådan en størrelse?
Hej allesammen... Ja overskriften siger måske sig selv, men hvor gamle synes i at børn skal være før de må gå rundt med babyer? Jeg synes tit at de helt små 1-3 måneder har mange vilde bevægelser.. Evt at nikke skaller eller læne sig bagover med lynets hast.. Er det okay at en pige på 12 år går rundt med sådan en størrelse?
Kom sådan til at smile over dit indlæg. Kan sagtens se problematikken og bekymringen. Tænkte bare at jeg selv var 13 da jeg blev seksuel aktiv. Det er ikke langt fra de 12. Blev uplanlagt gravid som heldigvis endte i en sa. Så jo jeg synes godt at en 12 årig burde have viden og være "stor" nok. Sørg for at hun har den fornødne viden. Mht nakke og huller i hovedet mv. Jeg blev selv storesøster(igen) da jeg blev 8 og der gik jeg da rundt med hende. Samt passede min 6 årige søster.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det kommer an på barnet. Jeg var selv barnepige for små børn (dog omkring 1 år) og kunne godt håndtere en baby da jeg var 12 år. Skiftede og gav flaske til min niece da jeg var 10. Men jeg ville ikke være tryg ved at lade min kærestes søster (som er 12) gå rundt med min datter på 2 mdr. Hun må gerne holde hende og lege med hende, men jeg synes ikke hun skal gå rundt med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128