Hvad må de ældre børn med de helt små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
13 svar
11 synes godt om
12. september 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen...

Ja overskriften siger måske sig selv, men hvor gamle synes i at børn skal være før de må gå rundt med babyer?

Jeg synes tit at de helt små 1-3 måneder har mange vilde bevægelser.. Evt at nikke skaller eller læne sig bagover med lynets hast.. Er det okay at en pige på 12 år går rundt med sådan en størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hej allesammen...

Ja overskriften siger måske sig selv, men hvor gamle synes i at børn skal være før de må gå rundt med babyer?

Jeg synes tit at de helt små 1-3 måneder har mange vilde bevægelser.. Evt at nikke skaller eller læne sig bagover med lynets hast.. Er det okay at en pige på 12 år går rundt med sådan en størrelse?

12 år? Helt sikkert! 

Jeg ved ikke helt hvor grænsen går... Det kommer nok an på barnet. 

Anmeld

12. september 2014

Nystart

min datter på 9 kommer til at gå med vores lillebror når hun har vænnet sig lidt til ham...

Men det kommer meget an på det store barn, for nogle børn har bare ikke de milde bevægelser og hensyn som en lille kræver.. .det dur jo ikke at man fræser rundt og ikke holder ordentlig 

Anmeld

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej allesammen...

Nej jeg villr ikke lade en pige på 12 gå rundt med baby af netop de årsager du har beskrevet

Anmeld

12. september 2014

MetteT

En 12 årig vil jeg sagtens mene kunne gå rundt med en baby..

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er bare så meget i tvivl..
Havde hun nu været her hver dag, så hun kendte baby, så er jeg sikker på at det havde været anderledes.. Eller hvis hun i det mindste lige hørte os om det er okay, men det gør hun ikke..
Hun støtter ikke hans ryg, men har bare en arm under numsen..
Synes bare det er så svær en grænse da det er min bonusdatte, og hhelst ikke vil virke som en ond heks - men sagen er: Jeg er overhovedet ikke tryg ved at hun gør det..
Har en lille en på 3, som snildt kunne finde på at hoppe ind foran hende, slå hende i numsen osv..
Har allerede grimme billeder i hovedet af min lille baby der falder ned i radiatoren..

Men det lader til at flertallet siger at det er okay, når hun er 12 år, og så er min egen konklusion nok også rigtig.. jeg er en pyllermor

Anmeld

12. september 2014

vitapigen

Jeg ville bare forklare hende din bonusdatter på en venlig måde hvordan hun holder baby på en ordentlig måde. Så ville jeg ikke være bekymret

Anmeld

12. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Havde hun nu været her hver dag, så hun kendte baby, så er jeg sikker på at det havde været anderledes.. Eller hvis hun i det mindste lige hørte os om det er okay, men det gør hun ikke..
Synes bare det er så svær en grænse da det er min bonusdatte, og hhelst ikke vil virke som en ond heks - men sagen er: Jeg er overhovedet ikke tryg ved at hun gør det..
Har en lille en på 3, som snildt kunne finde på at hoppe ind foran hende, slå hende i numsen osv..
Har allerede grimme billeder i hovedet af min lille baby der falder ned i radiatoren..

Men det lader til at flertallet siger at det er okay, når hun er 12 år, og så er min egen konklusion nok også rigtig.. jeg er en pyllermor

Du kan jo sagtens vise hende hvordan man holder en baby korrekt  

Anmeld

12. september 2014

lineog4

Min datter var 7 da vi fik den sidste og reglen var hun ikke selv måtte tage ham op og gå med ham - men det "glemte" hun og da han var et par uger kom hun gående med ham med et stort smil for han var jo vågen - øhhh. Men kunne så godt se hun kunne, han virkede tryg og ja reglen fortsatte en måneds tid mere og så fik hun lov hvis hun spurgte først (mest for hun ikke tog ham når han skulle sove)

Anmeld

12. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Så vis hende hvordan man holder en baby. Hun er kun 12. 

Men jeg har det lidt på samme måde som dig, mit er bare med en 10årig, hun vil gerne holde hende hele tiden, når hun er der, og det er også fint nok, men tro mig jeg er i nærheden, for baby(6måneder) er en sprællebasse, og en stor baby. 

Det er jo trosalt hendes lillebror og hun er jo bare super glad for ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.