OMG - please hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

PrincessTanja

HAHAHAHA.. super grinern det der - og det værste er at det var fuldstændig som mig da jeg skulle føde OMG..

Jeg var i uge 39 og mig og kæresten skulle da lige ha noget JUHUU! i soveværelset. Da vi er færdige, går jeg på toilettet og kan ikke holde op med og tisse - TROR JEG DA! Efter 10 min på toilettet (Og en meget akavet samtale med nøgen kæreste i soveværelset om hvorvidt det var vandet der gik eller ej, og om hvorvidt han skulle ringe til sin mor og spørge om råd eller ej), stopper det og jeg går ud igen fra toilettet. Vi går sammen ind i stuen og sætter os - OG idet jeg sætter mig i sofaen siger det "FLUUUUUUUUSH!" vandet gik i sofaen og ud over hele gulvet - ikke så lækkert, men så fik vi da vished.

Nå, ville bare sige, vi er andre der har stået i en næsten ligeså akavet situation som dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Anonym trådstarter

PrincessTanja skriver:

HAHAHAHA.. super grinern det der - og det værste er at det var fuldstændig som mig da jeg skulle føde OMG..

Jeg var i uge 39 og mig og kæresten skulle da lige ha noget JUHUU! i soveværelset. Da vi er færdige, går jeg på toilettet og kan ikke holde op med og tisse - TROR JEG DA! Efter 10 min på toilettet (Og en meget akavet samtale med nøgen kæreste i soveværelset om hvorvidt det var vandet der gik eller ej, og om hvorvidt han skulle ringe til sin mor og spørge om råd eller ej), stopper det og jeg går ud igen fra toilettet. Vi går sammen ind i stuen og sætter os - OG idet jeg sætter mig i sofaen siger det "FLUUUUUUUUSH!" vandet gik i sofaen og ud over hele gulvet - ikke så lækkert, men så fik vi da vished.

Nå, ville bare sige, vi er andre der har stået i en næsten ligeså akavet situation som dig.

Og begyndte veerne så eller???

Her er der ikke sket yderligere.. Har lidt murren og plukkeveer.. Men havde jeg jo også før.

Har lidt småfeber men det har jeg haft de sidste par dage.

Anmeld

12. september 2014

MorTilSnartFire <3

Hvis ikke det siver, så er det ikke vandet der er gået - det vil de sige, hvis du ringer til Fg.  

Anmeld

12. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Det her er simpelthen så pinligt..

Jeg er i 39 uge. Jeg vågner her tidligt til morgen og har vildt lyst til min kæreste.. Det er slet ikke sket før i denne graviditet.. Så jeg møffer numsen over:-) og kæresten vågner da lidt lettere overrasket, men glad og vi går i gang.

Da jeg så kommer så vælter det ud med en del vand!!!!!!!! Er mit vand gået? Jeg mærker intet ellers. Jeg har før oplevet nogle temmelig hæftige sprøjteorgasmer. (Ja min kæreste kan bare det skidt;-)

Men hvad fanden gør jeg nu? Kan jeg vente at se dagen lidt an? Eller skal jeg ringe til fødegangen og sige mit vand måske er gået???

Fuck det er akavet, pinligt og total weard situation!!!!!

Du har da bare fået endnu en sprøjteorgasme.

Og det er da absolut ikke pinligt.

Tillykke med det. 

Anmeld

12. september 2014

PrincessTanja

Anonym skriver:

Og begyndte veerne så eller???

Her er der ikke sket yderligere.. Har lidt murren og plukkeveer.. Men havde jeg jo også før.

Har lidt småfeber men det har jeg haft de sidste par dage.

Njahr, jeg fik lidt menstruationsagtige smerter lige efter vandet var gået, det var kl. 23:50, derefter eskalerede veerne og ved 2 tiden om natten havde jeg temmelig kraftige veer og kom på fødegangen.

Men det er jo ikke til og sige om det er det samme ved dig jo. Men altså, jo, sex og orgasme kan vist godt være "skyld i" at fødslen går i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.