OMG - please hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

fo82

Fniiiis Stakkels dig  Jeg ville også have umådeligt svært ved at ringe til fødegangen med ordene: nu skal du høre - vi tog lige en ordentlig tur på lagenerne her til morgen, og da jeg så fik orgasme, for MIN mand ka bare det skidt, sååååå tror jeg nok at vandet gik...

jeg har så lige trillet rundt på gulvet af grin (undskyld) - men med mit held ville sådan noget også ske for mig :-P

gør som de andre siger, på med et bind - og hold øje (så har du også tid til at lave en helt anden historie) ;-)

pøj pøj til dig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Fniiiis Stakkels dig  Jeg ville også have umådeligt svært ved at ringe til fødegangen med ordene: nu skal du høre - vi tog lige en ordentlig tur på lagenerne her til morgen, og da jeg så fik orgasme, for MIN mand ka bare det skidt, sååååå tror jeg nok at vandet gik...

jeg har så lige trillet rundt på gulvet af grin (undskyld) - men med mit held ville sådan noget også ske for mig :-P

gør som de andre siger, på med et bind - og hold øje (så har du også tid til at lave en helt anden historie) ;-)

pøj pøj til dig :-)

He he... Lige præcis:-) men hvad fanden så får de også et godt grin...

Er glad for du griner.. Det er bare så komisk..

Man kan jo altid ringe og sige at man tror det er gået... Men hvis der så ingenting er!!!! Skal man så bare sige man nok har tisset i bukserne

Nåh men der er ikke kommet mere og tænker at der vel kommer nogle veer på et tidspunkt hvis det er...

Ha ha det bliver en dag jeg husker....

Anmeld

12. september 2014

fo82

Anonym skriver:

He he... Lige præcis:-) men hvad fanden så får de også et godt grin...

Er glad for du griner.. Det er bare så komisk..

Man kan jo altid ringe og sige at man tror det er gået... Men hvis der så ingenting er!!!! Skal man så bare sige man nok har tisset i bukserne

Nåh men der er ikke kommet mere og tænker at der vel kommer nogle veer på et tidspunkt hvis det er...

Ha ha det bliver en dag jeg husker....

Haaaahahaha - der røg kaffen så ud igen "ikke vandet siger du???? Fuuuuck så har jeg tisset i sengen!!!! Under sex!!!! Nej nej nej!!"

husk at skrive sådan en historie ned :-P

men altså der findes jo en fetish med sådan noget hvis det er - så kan i evt vinge af at det nåede i også at prøve hahahahaha 

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Haaaahahaha - der røg kaffen så ud igen "ikke vandet siger du???? Fuuuuck så har jeg tisset i sengen!!!! Under sex!!!! Nej nej nej!!"

husk at skrive sådan en historie ned :-P

men altså der findes jo en fetish med sådan noget hvis det er - så kan i evt vinge af at det nåede i også at prøve hahahahaha 

Ha ha ha...

Min kæreste er jo helt sikker på han er sexgud og har givet mig den vildeste sprøjteorgasme..

Det har jeg fået før, men var før jeg blev gravid...

Armen for helvede er jo ligesom en dårlig American pie film eller noget...

Tænker også, hvad hvis jeg kommer på fødegangen med veer senere og de spørger om vandet er gået... Hmmmmm 

Anmeld

12. september 2014

fo82

Anonym skriver:

Ha ha ha...

Min kæreste er jo helt sikker på han er sexgud og har givet mig den vildeste sprøjteorgasme..

Det har jeg fået før, men var før jeg blev gravid...

Armen for helvede er jo ligesom en dårlig American pie film eller noget...

Tænker også, hvad hvis jeg kommer på fødegangen med veer senere og de spørger om vandet er gået... Hmmmmm 

Det er da straks værre hvis de spørger hvordan hahaha 

Anmeld

12. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fed historie 

Der er skam masser af kvinder der kommer ind for at få tjekket om vandet er gået (inkl mig selv). Det kigger de skam ikke skævt til. Der sker mange sære ting i ens underliv under graviditet og ISÆR i slutningen! 

Hvis vandet er gået, skal baby være ude indenfor ca 24timer, og ikke alle producerer veer af sig selv efter vandafgang desværre! Så, hvis du er i tvivl, så ring ind og spørg om du skal nøjes med at holde øje med et binde eller om de lige vil se dig ingen skam i det, og du behøver jo ikke fortælle præcis hvordan det skete 

Anmeld

12. september 2014

Snevejr84

Hehe, hvor sjovt hvis vandet er gået så er du ikke i tvivl. Jeg kunne fylde et stort bind på en halv time.
Men du kan sagtens ringe på fg hvis du ikke er sikker

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Hehe, hvor sjovt hvis vandet er gået så er du ikke i tvivl. Jeg kunne fylde et stort bind på en halv time.

Er også det jeg tænker og selvom der kom en del "vand" så er der ikke kommet det mindste siden..

Anmeld

12. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det her er simpelthen så pinligt..

Jeg er i 39 uge. Jeg vågner her tidligt til morgen og har vildt lyst til min kæreste.. Det er slet ikke sket før i denne graviditet.. Så jeg møffer numsen over:-) og kæresten vågner da lidt lettere overrasket, men glad og vi går i gang.

Da jeg så kommer så vælter det ud med en del vand!!!!!!!! Er mit vand gået? Jeg mærker intet ellers. Jeg har før oplevet nogle temmelig hæftige sprøjteorgasmer. (Ja min kæreste kan bare det skidt;-)

Men hvad fanden gør jeg nu? Kan jeg vente at se dagen lidt an? Eller skal jeg ringe til fødegangen og sige mit vand måske er gået???

Fuck det er akavet, pinligt og total weard situation!!!!!

jeg vil se tiden an... 

det kan jo bare være en sprøjteorgasme. 

der bliver jo dannet nyt fostervand hele tiden, så hvis det ikke siver, så er det nok IKKE fostervandet der er gået. 

tag et bind på og se om det bliver vådt.. 

Anmeld

12. september 2014

Mutti2B

Snevejr84 skriver:

Jeg vil nu lige sige at man godt kan være i tvivl. Jeg var og det var jordemoderen og lægen endda også, men efter 2 døgn kunne de konstatere at det var vandet der var gået. Min datter fik så desværre en infektion og jeg fik feber under fødslen.

Ts: bliv hellere tjekket. Du behøver jo ikke fortælle hvordan det foregik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.