Hvad gør man lige med den børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

moaren

Tulle28 skriver:

Kan du ikke tage en snak med børnehaven om de ikke kan give ham en lur eller pause, når han har de dage? Nu lyder det som om det er noget som sker ofte og ikke bare nu her, så det kunne da tyde på, at han har behov for en pause i løbet af dagen. Bare fordi man er "for stor" til at sove middagslur, er jo ikke ensbetydende med at man godt kan have brug for den alligevel

Du har helt ret og det vil jeg også sige til dem. Han skal selvfølgelig ikke ligge om boble i flere timer, men et hvil på 1/2 times tid, er jeg sikker på kan gøre underværker.

Vil også lige sige, at han har ændret sig lidt mht han koncentration, så nu har han faktisk glæde af at sidde og nusse med LEGO eller lignende, så det kunne de jo også prøve. Må snakke med dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Moaren skriver:

Jeg blev ved, fordi jeg var blevet ringet hjem fra job. Og hvis jeg skal melde barn syg, så skal det altså også være fordi han er skidt tilpas. Hvis man har det dårligt, så skal man sove lur og det mente de jo i børnehaven, så han skulle selvfølgelig sove. Han havde det fint om morgenen, men jeg havde jo ikke set ham i børnehaven og hvis min vurdering fra morgenstunden var "forkert" så må jeg jo regne med, at han rent faktisk var dårlig og havde brug for at sove.

Derfor skulle han sove! Bum 

Okay - nu er min dreng ikke så gammel, så det kan meget vel være uvidenhed, men jeg tror bare ikke jeg sætter lighedstegn mellem sygdom og middagslur.

At ligge på sofaen med dyne, få hvilet sig og måske sin mor ved siden af er i min verden lige så godt som en lur. 

Anmeld

14. september 2014

moaren

mor:) skriver:

Okay - nu er min dreng ikke så gammel, så det kan meget vel være uvidenhed, men jeg tror bare ikke jeg sætter lighedstegn mellem sygdom og middagslur.

At ligge på sofaen med dyne, få hvilet sig og måske sin mor ved siden af er i min verden lige så godt som en lur. 

Tja...sådan er vi jo så forskellige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.