Anonym skriver:
Jeg er i et forhold med en super sød kæreste, og vi har rigtig god sex.
men... Han kan simpelthen ikke få mig til at komme?! den eneste måde jeg kan komme på er hvis jeg selv rører ved min klitoris eller bruger en rabit (legetøj) på klitoris. Jeg synes godt nok det er frustrerende, samt at det er synd for min kæreste, der føler sig utilstrækkelig.
Jeg er aldrig kommet under sex.
Hvad har i andre kvinder gjort for at komme, og er det noget at gøre?
Det er helt normalt ikke at kunne komme ved penetration - hvis det er dét du mener med "under sex". Det er kun cirka 30% af alle kvinder der kan komme udelukkende ved penetration. De resterende 70% skal have stimuleret klitoris for at opnå klimaks.
Men derfor ville det selvfølgelig være dejligt hvis din kæreste kunne give dig klitoris-orgasme, enten ved hjælp af fingre eller tunge.
Hvor gammel er du? Hvor mange sexpartnere har du haft?
Det kan godt tage noget tid at finde ud af hvordan kroppen skal stimuleres af en anden end én selv. Det er en anden følelse, og han gør det jo på en anden måde end du selv gør.
Som udgangspunkt vil jeg sige at jo bedre du selv kender din krop, jo nemmere er det også at guide ham til at ramme rigtigt, så at sige.
Eksperimentér, prøv jer frem. Leg med det. Sørg for at det ikke bliver frustrerende, men en sjov udforskning af din krop.

Anmeld