Kan ikke komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.636 visninger
10 svar
9 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er i et forhold med en super sød kæreste, og vi har rigtig god sex. 
men... Han kan simpelthen ikke få mig til at komme?! den eneste måde jeg kan komme på er hvis jeg selv rører ved min klitoris eller bruger en rabit (legetøj) på klitoris. Jeg synes godt nok det er frustrerende, samt at det er synd for min kæreste, der føler sig utilstrækkelig.

Jeg er aldrig kommet under sex.

Hvad har i andre kvinder gjort for at komme, og er det noget at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Diana2013

Anonym skriver:

men... Han kan simpelthen ikke få mig til at komme?! den eneste måde jeg kan komme på er hvis jeg selv rører ved min klitoris eller bruger en rabit (legetøj) på klitoris. Jeg synes godt nok det er frustrerende, samt at det er synd for min kæreste, der føler sig utilstrækkelig.

Umiddelbart tror jeg der er RIGTIG mange kvinder der ikke kan komme af kæresten inklusiv mig selv

Anmeld

11. september 2014

Mami

Han kan rører ved dig i mens. eller du kan øve dig i at mærke og få en g-punkt orgasme og så "lærer" ham det

Anmeld

11. september 2014

Mulle-Mom

Det er vigtigt med et godt forspil der tænder dig men ærligt er der intet galt med lidt leg i sengen det bruger vi da for at jeg kan komme når det er lidt svært og min kæreste bliver ikke ked af det han syndes det er dejligt og sjovt han skal jo lege med   ellers så søg på nettet omkring andre stillinger og så vidre det kan være i ikke har fundet stillingen der giver pote

god vind 

Anmeld

11. september 2014

MorTil4<3

pinligt, men jeg springer ud i det hehe

JEG kan kun komme hvis jeg sidder på min kæreste og rokker som hvis jeg red nedsidning på en hest (ved ikke om du forstår)

men mit punkt sidder så højt oppe at jeg ikke kan selv, så det kan kun lykkedes hvis jeg sidder der og rider ham hehe

held og lykke med det

Anmeld

11. september 2014

Dafnies

^^ MilleMus said it all

Anmeld

12. september 2014

Chellie

Så vidt jeg har forstået, er det helt normalt, at kvinder ikke kan komme ved penetrationssex alene, selvom mange selvfølgelig kan  Han er ikke utilstrækkelig, og det er du heller ikke. Jeg kan heller ikke komme medmindre jeg har en vibrator på klitoris, og hvor jeg tidligere har været meget frustreret over det, og troet at jeg fejlede noget, har jeg idag fået en kæreste, der ser det som den naturligste ting, at jeg engang i mellem tager vibratoren frem, når bølgerne går højt. Og jeg elsker ham for det - jeg skal ikke længere "præstere" en orgasme, men kan bare nyde det vi laver, hvad enten vibratoren er med eller ej. 

Anmeld

12. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg havde os svært ved at komme med min mand og jeg fandt ud af hvis jeg presser mit bækken op, ikk meget, og så kunne jeg komme, eller hvis jeg får lov til at tage styringen.

Anmeld

12. september 2014

fo82

Der er kommet rigtigt mange gode råd her i tråden. 

Men husk også: jo mere du jagter den orgasme jo større er sandsynligheden for at den udebliver.

slap af - nyd jeres sex og prøv de forskellige metoder af - for sjov! Lige pludseligt så sker det bare....

Anmeld

12. september 2014

ønskebørn74

Her må vi være kreative.. Min mand må sidde på knæ med spredte ben. Mig på ryggen imellem dem med mine ben henover hans ben.. Hjem tager to fingre og fører op i mig håndfladen vender op ad så passer dens lett krumningen på fingrene  med at han rammer mit G-punkt.. Imens leger jeg med klitten og skiftevis slapper af og strækker benene efter behag, det ændrer friktionen så det kilder mere.. Og shit en orgasme det giver.. Som i at alle nerver trækker sig sammen i kroppen og jeg larmer af nydelse..

GG... 

Jep har min egen lækre sexgud som heldigvis er min mand..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.