Jeg har virkelig brug for jeres hjælp for kæresten og jeg er virkelig uenige!!
Sagen er den at vores datter er 100 procent blefri. Hun bruger hverken ble om dagen eller til natten. Hun har aldrig nogensinde tisset i sin seng om natten og vi har ikke købt et tisseunderlag da vi aldrig har haft behov for det.
Vi sagde så til Børnehaven at hun ikke bruger ble når hun sover derhjemme heller ikke til hendes middagslur så det skal hun heller ikke her. Så havde jeg lagt mærke til at der hver dag lå et par våde underbukser på hendes garderobeplads. En pædagog kom så og sagde at de hver dag inden middagslur tisser hende af men at hun er våd når hun kommer op fra hendes lur. Så har pædagogerne en masse vasketøj hver dag pga. det og om vi ikke nok ville tage nogle bleer med. Så ville hun kun få ble på til lur og ellers ikke. Jeg sagde at det undrede mig rigtig meget da hun ikke en eneste gang har tisset i hendes seng herhjemme og at de gange jeg er kommet og taget hende op af hendes lur har bemærket at hendes ble altid var tør. Så jeg undrer mig virkelig meget hvorfor hun tisser deroppe men ikke herhjemme??
Fortæller så kæresten overstående og at så må vi hellere tage nogle bleer med. Det skal vi bestemt ikke mener kæresten og at grunden til at hun er våd er at hun sidder længe og er vågen inden hun kommer op. Det er noget han tror men ikke ved.
Hvad pokker gør jeg??? Jeg mener vi skal tage bleer med men det gør han ikke. Hvad skal jeg sige til pædagogerne?? At to bad... I er bare nødt til at tage det vasketøj det giver??
Hvad skal jeg gøre?? Gå imod hans mening og tage bleer med eller lade være med at tage bleer med og så forklare pædagogerne at så må de bare vaske for hun skal ikke have ble på??
Hvad syntes I?
Anmeld