Vinter støvler, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

Tip!

Jeg har dem her... Købte dem sidste efterår, og knap nok brugt sidste vinter... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Julie0802

majba skriver:

Vis mig dine vinterstøvler! Jeg syntes det et MEGA svært at finde vinter støvler til kvinder. Derfor vil det være så rart hvis i gad og vise jeres vinterstøvler (render stadig rundt i mine sandaler)

Jeg har sådan et par her. De er gode fordi der er snørre i, så mine håndbold lægmuskler kan være der :-)

Anmeld

11. september 2014

Miss Church

Julie0802 skriver:

Jeg har sådan et par her. De er gode fordi der er snørre i, så mine håndbold lægmuskler kan være der :-)

Dem har jeg også synes bare de tager en krig at få på 

Anmeld

11. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Kvist skriver:

Jeg har disse to par.. Henholdsvis fra Helly Hansen og fra Sorel..

Elsker dem 

De er flotte dem fra Helly Hansen! Hvor har du købt dem og hvad kostede de?

Anmeld

11. september 2014

Kvist

Omsorgsgiver skriver:

De er flotte dem fra Helly Hansen! Hvor har du købt dem og hvad kostede de?

Tror de kan købes i de fleste sportsbutikker, som ellers forhandler Helly Hansen, har også set dem i Sport24outlet.. Ellers på nettet..

De hedder Helly Hansen Skuld.. Koster 1500, men kan sikkert godt findes på bud..

Det er en super lækker støvle, kan virkelig anbefales..  Holder fusserne dejligt varme..

Anmeld

11. september 2014

majba

LinLin skriver:

Ok - sådan nogle ejer jeg ikke

Også en af de første gange jeg søger sådan nogle ellers har jeg altid valgt praktisk og super varme støvler! Er bare blevet træt af at gå med klodser på

Anmeld

12. september 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg har normalt ikk vinter støvler

Men i år fandt jeg nogle i Bilka til 300 kr som jeg vil bruge når jeg skal ud og lege med ungerne de andre år har jeg bare lånt min mors hader nemlig vinterstøvler men faldt sku for dem her

Anmeld

12. september 2014

majba

Moooooooartilto:) skriver:

Jeg har normalt ikk vinter støvler

Men i år fandt jeg nogle i Bilka til 300 kr som jeg vil bruge når jeg skal ud og lege med ungerne de andre år har jeg bare lånt min mors hader nemlig vinterstøvler men faldt sku for dem her

Havde heller ikke vinterstøvler sidste år, kun alm støvler. Men jeg fryser mine tær altid! :-D jeg er bare ikke så godt til de kæmpe store lange støvler som sorell f.eks. Det er super varme, men følger det er skoene der kommer med mig og ikke omvendt ;-)

Anmeld

12. september 2014

Leneur

Ellers prøv at søge på tamaris. Jeg har haft nogle de sidste par år men skal også selv ud og finde nye i år suk...
Nå men selv om det også var en lidt kraftig støvle, var de ikke så klodsede og de var lette at have på. De skulle bare trækkes på og alt efter hvad humør man var i kunne man bukke dem ned, så der kom lidt "pels" til syne eller bare have dem på uden buk...

Anmeld

12. september 2014

mor88

majba skriver:

Vis mig dine vinterstøvler! Jeg syntes det et MEGA svært at finde vinter støvler til kvinder. Derfor vil det være så rart hvis i gad og vise jeres vinterstøvler (render stadig rundt i mine sandaler)

Jeg synes de her er fede! Uden at være for voldsomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.