Vinter støvler, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
21 svar
6 synes godt om
11. september 2014

majba

Vis mig dine vinterstøvler! Jeg syntes det et MEGA svært at finde vinter støvler til kvinder. Derfor vil det være så rart hvis i gad og vise jeres vinterstøvler (render stadig rundt i mine sandaler)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

LouiseEm

Åh jeg plejer bare, ihvertfald til aflevering og afhentning af den store i børnehaven, at bruge de billige bamsestøvler fra bilka. De er skide bløde og vamsede og varmer godt. De er dog no-go hvis der er meget regn, sne eller sjap - de er nemlig ikke vandtætte. De egner sig heller ikke til lange trave ture med barnevognen, da sålerne er rimeligt tynde.

Jeg har et par Dr. Martens støvler jeg bruger om vinteren. De er magen til disse, blot i en anden farve. Har købt dem i en størrelse større end jeg normalt bruger, så jeg kan have ekstra tykke sokker i De er bare fantastiske og mine fødder elsker dem. De er desuden rigtig gode i sålerne og jeg får ikke ondt i fødderne efter en tur på 6-7 kilometer - og jeg er endda platfodet, og burde derfor få ondt i fødderne når jeg ikke har indlæg i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2014

Kvist

majba skriver:

Vis mig dine vinterstøvler! Jeg syntes det et MEGA svært at finde vinter støvler til kvinder. Derfor vil det være så rart hvis i gad og vise jeres vinterstøvler (render stadig rundt i mine sandaler)

Jeg har disse to par.. Henholdsvis fra Helly Hansen og fra Sorel..

Elsker dem 

Anmeld

11. september 2014

Maria.Berg

Jeg bruger de samme som Kvist

Anmeld

11. september 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kvist skriver:

Jeg har disse to par.. Henholdsvis fra Helly Hansen og fra Sorel..

Elsker dem 

Den fra Sorel har jeg også og kan virkelig anbefale dem. De er så gode.

Anmeld

11. september 2014

Clisolka

Jeg købte sådan et par sidste år  Jeg nåede ikke at gå så meget med dem, så de bliver genbrugt i år 

Anmeld

11. september 2014

majba

Clisolka skriver:

Jeg købte sådan et par sidste år  Jeg nåede ikke at gå så meget med dem, så de bliver genbrugt i år 

Jeg syntes det er nogle lækre støvler, men søger bare nogle lidt "pænere" og krav så voldsomme :-)

Anmeld

11. september 2014

LinLin

Jeg har lige købt disse fra merrell - sat ned fra 1200 til 600kr

- går i øvrigt også i sandaler eller bare tæer endnu

Anmeld

11. september 2014

majba

LinLin skriver:

Jeg har lige købt disse fra merrell - sat ned fra 1200 til 600kr

- går i øvrigt også i sandaler eller bare tæer endnu

Jeg er så dårlig til at købe fodtøj udover sneakers! Men i sommers købte jeg et par birkenstok og jeg ELSKER dem! Så har overhoved ikke lyst til at gemme dem væk
Rigtigt fine støvler! Jeg søger bare nogle lidt "finere" som passer godt til min tøj stil

Anmeld

11. september 2014

LinLin

majba skriver:

Jeg er så dårlig til at købe fodtøj udover sneakers! Men i sommers købte jeg et par birkenstok og jeg ELSKER dem! Så har overhoved ikke lyst til at gemme dem væk
Rigtigt fine støvler! Jeg søger bare nogle lidt "finere" som passer godt til min tøj stil

Ok - sådan nogle ejer jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.