Opdatering på Ida. (Rikke _ Mor Til Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg har længe overvejet om jeg skulle oprette denne tråd. Og om den skulle være anonym eller ikke. 

Jeg føler jeg skylder nogen som sidder bag skærmen en opdatering på hvordan det går med Ida, men da jeg ikke længere er under samme navn, og har brug for mere "privat liv" herinde, så fixer jeg det lige som anonym! 

Ida fylder snart 3 år  Til Januar. Hun starter i børnehave den 1/10, hvilket jo er HELT VILDT! Kan slet ikke forstå at min pige er så stor og klar. 

Hun er vanvittigt klar til at komme videre i børnehaven. Jeg har ikke snakket med en eneste som mener det modsatte - og hun har været klar længe! 

Ida er enormt god sprogligt. En lille papegøje som gentager ALT!  Hun har lært, at udtrykke sine følelser med ord i stedet for at skrige/græde. Selvfølgelig græder hun til tider, men hun forklarer mig for det meste hvorfor og hvad der er sket. 

Hun er bare blevet mere lækker siden i har set hende sidst 

Alt i alt har det fantastisk godt og nyder hver dag! 

Kram fra os! 

Hold nu op hvor er hun bare blevet stor!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg har længe overvejet om jeg skulle oprette denne tråd. Og om den skulle være anonym eller ikke. 

Jeg føler jeg skylder nogen som sidder bag skærmen en opdatering på hvordan det går med Ida, men da jeg ikke længere er under samme navn, og har brug for mere "privat liv" herinde, så fixer jeg det lige som anonym! 

Ida fylder snart 3 år  Til Januar. Hun starter i børnehave den 1/10, hvilket jo er HELT VILDT! Kan slet ikke forstå at min pige er så stor og klar. 

Hun er vanvittigt klar til at komme videre i børnehaven. Jeg har ikke snakket med en eneste som mener det modsatte - og hun har været klar længe! 

Ida er enormt god sprogligt. En lille papegøje som gentager ALT!  Hun har lært, at udtrykke sine følelser med ord i stedet for at skrige/græde. Selvfølgelig græder hun til tider, men hun forklarer mig for det meste hvorfor og hvad der er sket. 

Hun er bare blevet mere lækker siden i har set hende sidst 

Alt i alt har det fantastisk godt og nyder hver dag! 

Kram fra os! 

eeej hun er altså en lækker mås

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Tak piger, hvor er I søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.