Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Er der nogle af jer der har gode steder man kan købe uld luffer og futter og hue som ikke koster alt for meget? :-)

Føtex har de blødeste luffer og futter lige nu! Tror det må være ren merinould - SÅ lækkert! Mener futterne koster 79 så det er ikke så galt og luffer nok ca det samme. De er med stjerner, de er skam søde og fine nok. Overvejer selv at købe, men de er snart udsolgt i de fleste str. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Clisolka

VenterVanessa skriver:

Hvor meget baby tøj havde i, i hver størrelse det første års tid? :-) og hvor langt købte i frem inden fødslen?

Til den første havde jeg aaaaalt for meget! Jeg fik et tilbud om at købe en sæk tøj i str. 50-68, så det tog jeg imod, halvdelen fik jeg dog ikke brugt 

Jeg havde meget i str. 50 - men den unge dame startede i str. 56 

Meget af det kunne heldigvis genbruges til lillebror (foruden det lyserøde osv.) - han startede til gengæld i en str. 50  Jeg købte til gengæld ikke ret meget til lillebror til at starte med - jeg ville hurtigt ud med barnevogn og shoppe i stedet 

Anmeld

10. september 2014

Aluka

VenterVanessa skriver:

Hvor meget baby tøj havde i, i hver størrelse det første års tid? :-) og hvor langt købte i frem inden fødslen?

Jeg havde købt alt for lidt i de små størrelser, men han gylpde også ret meget, så han kunne snildt bruge to sæt om dagen, og man vasker jo ikke så tit, når det er så'n noget småt noget. Der skal meget til for at fylde en vaske.

I størrelse 62, 68 brugte han ikke så meget. Havde mange heldragter i de størrelser (5-10 i hver størrelse) og så self en del langærmet bodyer og behagelige  bukser at supplere med.

Str. 74 og 80 som han er i nu, synes jeg efterhånden man har meget, fordi de er længere tid i størrelserne. Tror Lukas har 15 bukser, 25-30 langærmet bodyer, 10-15 kortærmet bodyer og 10 15 trøjer til at ha over. Og masser af nattøj

Der går en uge-halvanden mellem jeg vasker, og der er han bukser tit ved at slippe op. 

Anmeld

10. september 2014

Aluka

VenterVanessa skriver:

Er der nogle af jer der har gode steder man kan købe uld luffer og futter og hue som ikke koster alt for meget? :-)

Prøv evt føtex eller kvickley Men uld koster :/

Anmeld

10. september 2014

modesty

På trendsales var der en del der strikkede/hæklede selv til ret rimelige priser dengang min søn var lille (3 år siden). Mener at jeg gav 35 kr. for et sæt futter.

Huer købte jeg nogle rigtig fine til ingen penge på loppemarked (hvor man også kan støde på nyt hjemmestrik ind imellem).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.