VenterVanessa skriver:
Hvor meget baby tøj havde i, i hver størrelse det første års tid? :-) og hvor langt købte i frem inden fødslen?
Jeg købte de første størrelser inden fødslen. Ikke det hele men alligevel en del.
Str. 50 købte jeg meget lidt i. 4 korte body og 2 lange og så lidt strømpebukser og heldragter.
Str. 56 købte jeg vel 8-10 body, 3 par bukser og 5 heldragter.
Str. 62 havde vi næsten kun det vi fik i gaver, fordi den str. brugte hun kun 2 ugers tid inden hun hoppede op i str. 68.
Størrelse 50 ville jeg købe meget meget lidt i. De fleste babyer når kun at bruge det 1-2 uger eller overhovedet ikke. Er min erfaring.
Vi køber altid tøj i de næste 2 størrelser til vores datter og nu hvor hun er en str. 80, så bruger hun meget tøj, sviner det meget hurtigt og slider det op på en anden måde end før. Der er ingen grund til at have en masse tøj til dem i de helt små størrelser, da man som regel ikke når at få det brugt, da de vokser så hurtigt. Hvis det viser sig at i har for lidt så køb efter fødslen, så ved i også hvad størrelse baby i får, og så er det hyggeligt at gå og shoppe med baby I barnevognen også
Anmeld