Update på side 2
nu har jeg lige været til min første jordemodersamtale på Hillerød (ja jeg er 37+0 i dag men vi er jo lige flyttet osv)
og hun fortalte lidt om proceduren på hillerød.
der må jeg åbenbart gerne gå over tid selvom jeg fik kejsersnit første gang.
og hvis det er jeg går til 41+5, så vil de ligge et ballonkateter op...!!
Da jeg var til samtale på Hvidovre, da jeg var til MD scanning, fik jeg at vide at jeg på ingen måde ville kunne blive sat igang, og hvis jeg gik bare lidt over tid, så ville de tage ham ud ved kejsersnit. der var ingen mulighed for igangsættelse på nogen som helst måde..
det er SÅ forvirrende...
Nu skal jeg til samtale på torsdag hos en fødsels læge, og der skal vi så lægge en plan.
men jeg har INGEN forventninger længere om t få en dato for igangsættelse, som jeg faktisk havde indtil i dag, fordi at jeg jo netop GERNE må gå over tid... så hele min graviditet siden MD-scanningen har jeg været forberedt på at jeg ikke kommer til at gå over tid... men NU...! nu er jeg sikker på at det kommer jeg helt sikkert til at gøre. og det kommer til at blive noget lort..
jeg plejer ikke at have forventninger til noget som helst, men denne gang var jeg SIKKER på at der var en grund til at man bare ikke må gå over tid som andengangs fødende når man har fået kejsersnit før. og nu kan jeg ikke rigtig forstå hvorfor der er så stor forskel på det som de siger på hvidovre, og så det de siger på Hillerød... 

jeg har det sådan lidt blandet nu.. jeg vil egentlig gerne bare føde ham nu... - få det overstået, for jeg glæder mig SLET SLET SLET ikke til selve fødslen. det er bare noget der skal overstås.
årh BÆ.! 
Anmeld