Hvad giver i jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
16 svar
2 synes godt om
8. september 2014

Ida b

Jeg har altid givet mine unger havregrød til morgenmad, men har nu fundet ud af at havregryn ikke er særlig sunde pga den måde de bliver forarbejdet på. Og mælkeprodukter er jeg heller ikke den store tilhænger af. Så hvad søren skal jeg finde på? Hvad giver i jeres børn til morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

morethanperfect

Ida b skriver:

Jeg har altid givet mine unger havregrød til morgenmad, men har nu fundet ud af at havregryn ikke er særlig sunde pga den måde de bliver forarbejdet på. Og mælkeprodukter er jeg heller ikke den store tilhænger af. Så hvad søren skal jeg finde på? Hvad giver i jeres børn til morgen?

Hvad med nogle fuldkornsboller ?

Her får de lidt forskelligt .. Nogle gange havregryn med mælk , yoghurt og müsli , eller boller/flutes

Anmeld

8. september 2014

Michella2

morethanperfect skriver:

Her får de lidt forskelligt .. Nogle gange havregryn med mælk , yoghurt og müsli , eller boller/flutes

Fuldstændig det samme her  Det skifter 

Anmeld

8. september 2014

Michella2

morethanperfect skriver:

Fuldstændig det samme her  Det skifter 

Anmeld

8. september 2014

B&J

Havergrød havergryn cornflakes grov boller cheerios 

Anmeld

8. september 2014

Isabella_mor

her får han næsten altid enten yoghurt med havregryn, havregrød med et lille bitte drys kanelsukker og en lille smørklat, cornflakes, eller müsli.. han får faktisk selv lov til at vælge.. 

vi lever ret sundt, og jeg vil mene at havregryn næsten er det sundeste man kan spise... jeg køber dog ikke SOLgryn, men de der poser øko havregryn enten fra netto el brugsen.

Anmeld

8. september 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Her skifter vi mellem yoghurt med havregryn/müsli og evt frisk banan, flutes/boller og rugbrød, og ja størstebarnet vælger selv rugbrød

Anmeld

8. september 2014

Mami

Yoghurt og havrefras (dem med fuldkorn) grov bolle med ost, cornflakes med mælk (meget sjældent) 

Anmeld

8. september 2014

LouiseEm

Ida b skriver:

Det er forskelligt. Alt efter hvad vi har i køkkenet, hvad han har lyst til og hvor travlt vi har. Enten yoghurt med havregryn eller musli ovenpå. Indimellem vil han have rugbrød, eller en bolle med ost. Nogle gange får han havrefras, andre gange guldkorn. En sjælden gang imellem får han cocopops.

Anmeld

9. september 2014

EAF

Ida b skriver:

Vores sønnike spiser enten bananyoughurt eller havregrød hjemmefra, gerne flere portioner. Det er det han kan lide  I bh. har de madordning og kvinden der står i køkkenet er uddannet kok og følger ikke opskrifter, hun opfinder - der er altid friskbagt brød og boller  så når vores søn møder ind er der friskbagt rugbrød og frugt kl. 9  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.