Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
siw84 skriver: Læst på netdoktor.dk"Spædbarnet sover almindeligvis omkring 16 timer i døgnet til at begynde med, men det kan svinge fra 10 til 23 timer, og være helt normalt." Så du kan tage det helt roligt
Læst på netdoktor.dk"Spædbarnet sover almindeligvis omkring 16 timer i døgnet til at begynde med, men det kan svinge fra 10 til 23 timer, og være helt normalt." Så du kan tage det helt roligt
Tak for det ; )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M_V skriver: Jeg synes det lyder af meget, men det er nok fordi min datter nærmest aldrig sov din datter er stadig så lille at det er helt normalt at sove så meget. Så længe hun er frisk og aktiv når hun så er vågen, og der er god øjemkontakt
Jeg synes det lyder af meget, men det er nok fordi min datter nærmest aldrig sov din datter er stadig så lille at det er helt normalt at sove så meget. Så længe hun er frisk og aktiv når hun så er vågen, og der er god øjemkontakt
Hmm. Det er der jo nok bare stor forskel på så
Der er rigtig god kontakt. Så alt er som det skal være.
Tak for svar.
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver: Hmm. Det er der jo nok bare stor forskel på så Der er rigtig god kontakt. Så alt er som det skal være. Tak for svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128