Hjælp med en hurtig afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket køn passer denne dragt bedst til

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

692 visninger
13 svar
11 synes godt om
8. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har denne dragt som skal bruges til en på 6år men hvilket køn kan bruge den når man er 6år gammel?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

lineog4

I mine øjne begge køn, men når de er 6 år plejer de også at have en egen mening, så kan jo være både en pige og en dreng siger nej tak eller ja tak.

Anmeld

8. september 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg har denne dragt som skal bruges til en på 6år men hvilket køn kan bruge den når man er 6år gammel?

en pige med en rød/orange hue og vanter... eller dreng med blå/grøn hue og vanter  

har set både drenge og piger med den og syntes den er super fed til begge 

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

Jeg har stemt dreng - min dreng på 6 ville dog helt sikkert ikke ha den på

Anmeld

8. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg stemmer begge da jeg er ved at være ret træt af alt den "farveforskrækkelse" der hersker over alt..

fik selv "skældud" af VS fordi sønnen havde lyserøde strømper på.... De er altså ret pink i det og der står hans navn i kanten samt de er med ansigter på der laver grimasser...

Anmeld

8. september 2014

lineog4

Wampires skriver:

Jeg stemmer begge da jeg er ved at være ret træt af alt den "farveforskrækkelse" der hersker over alt..

fik selv "skældud" af VS fordi sønnen havde lyserøde strømper på.... De er altså ret pink i det og der står hans navn i kanten samt de er med ansigter på der laver grimasser...

Enig.... Helt igennem enig.... Synes især synet på hvad en dreng kan og ikke kan er utrolig snævert - og falder sgu selv i den med begge ben, så det pludselig bare er blåt, cowboy, sort og gråt øv øv øv.

Anmeld

8. september 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Har stemt begge

Anmeld

8. september 2014

SandraXOXO

Begge. Men nøj der er knald på farverne. Tvivler på Jeg ville kunne holde ud at se på den i længere tid. :-D

Anmeld

8. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
lineog4 skriver:

Enig.... Helt igennem enig.... Synes især synet på hvad en dreng kan og ikke kan er utrolig snævert - og falder sgu selv i den med begge ben, så det pludselig bare er blåt, cowboy, sort og gråt øv øv øv.

Helt indtil jeg fik "skældud" af VS har jeg været fuldkommen ligeglad med hvad andre sagde..

Hvis sønnen ville have lyserødt på fik han det eller rødt eller lilla...

Men ja nu står jeg hele tiden og genovervejer hvad de mon siger til det dernede og derfor tager det nogen gange en krig at få ham i tøjet fordi jeg prøver at tænke på hvad de mon ser og bedømmer det til...

Anmeld

8. september 2014

Carina:-)

Jeg har haft den  i flere str til drenge- mine piger vil ikke gå i den ,men synes personligt godt den kan gå til begge kon .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.