catharina skriver:
jeg fik aldrig en bragende positiv med min søn og han er da to år nu og har haft en helt normal graviditet med ham.
billedet jeg har lagt ind er det mest tydlige streg jeg fik med ham hvis det giver mening 
Tusind tak for dit indlæg. Det giver stor mening

Det betyder meget at se, at der stadig er håb, kun med en sagt positiv test. Jeg har ikke en der er helt så tydelig endnu, men stregen er der og der er farve i, den er tydeligere end andre test i sidst uge.
Det er et super billede af at man ikke nødvendigvis behøver at have en helt tydelig test, for at være gravid.

det lettede utroligt meget tak.
Jeg har siden min test i fredags, pludselig var mere farvet end de andre har været, gået og troet at nu er den der endelig, efter 2 års forsøg ca, og alligevel står jeg idag, dagen får jeg skal til lægen, og er så nervøs, usikker og bange. Nok for at den måske er negativ/ meget svag positiv, som de måske ik ser, ved urinprøve ved lægen i morgen, da jeg har testet bedst om eftermiddagen, hvad så, sender de mig mon bare hjem, med beskeden om jeg ikke er gravid, og så der måske alligevel er noget og nok nok bange for at blive skuffet.

Men nu må jeg se hvad lægen siger i morgen. Kan kun vente og se hvad lægen siger.

Mange tak for dit indlæg..
Anmeld