Svagt positiv g test-gravid? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.101 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. september 2014

crish89

Hej. Håber i kan hjælpe mig lidt. Der er så mange ubesvarede spørgsmål, men et af dem har jeg brug for lidt råd og vejledning til, håber nogen af jer, der måske har været gravid før eller ved noget, vil smide en hilsen

Jeg har hele sidste uge testet meget svagt positiv, torsdag i sidste uge var det en uge over forventet mens, og fredag og søndag middag havde jeg to teste, hvor begge var mere tydelige, med mere farve. Testede til morgen, hvor den ikke havde ændret sig. ( tester bedst middag/ eftermiddag!) Men stadigvæk ikke helt så meget farve så strengene er ved at være lige tydelige. De
Forbliver egentlig bare en smule svage, men med farve i.

Er der nogen der ved om jeg kan være sikker på graviditeten,
Selvom den kun er blevet lidt tydeligere, men ikke tydeligere fra weekenden til Idag? Den er bare svagt positiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Hullabullabulla

Hej. Håber i kan hjælpe mig lidt. Der er så mange ubesvarede spørgsmål, men et af dem har jeg brug for lidt råd og vejledning til, håber nogen af jer, der måske har været gravid før eller ved noget, vil smide en hilsen

Jeg har hele sidste uge testet meget svagt positiv, torsdag i sidste uge var det en uge over forventet mens, og fredag og søndag middag havde jeg to teste, hvor begge var mere tydelige, med mere farve. Testede til morgen, hvor den ikke havde ændret sig. ( tester bedst middag/ eftermiddag!) Men stadigvæk ikke helt så meget farve så strengene er ved at være lige tydelige. De

Selvom den kun er blevet lidt tydeligere, men ikke tydeligere fra weekenden til Idag? Den er bare svagt positiv.

Køb en clear blue digital - den kan give dig vished

Har ingen erfaringer - mine er blevet klart tydligere hver 2. dag - men har en veninde hvor hun altid fik svag positiv på nogle bestemte type teste uden hun var gravid..

Clear blue digital - eller en blodprøve hos lægen

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Det kan nemt være testen der bare ikke bliver meget mere farvet...

men det er os lidt svært at sige når man ikke har set testen :-) 

Så længe den ikke bliver mindre tydlig på samme slags test, tror jeg godt du kan regne med den/dem ;-) 

Anmeld

8. september 2014

crish89

KBN88 skriver:

Køb en clear blue digital - den kan give dig vished

Har ingen erfaringer - mine er blevet klart tydligere hver 2. dag - men har en veninde hvor hun altid fik svag positiv på nogle bestemte type teste uden hun var gravid..

Clear blue digital - eller en blodprøve hos lægen

Oki det vil jeg prøve. Men måler de ik kun ret højt hcg i kroppen?

Pyh ha ja så kan jeg vidst ikke være sikker på noget endnu. Jeg har testet med one step strimmel test og med valmed fra rema, begge med samme resultat om middagen her i weekenden.

Skal til læge i morgen. Er bare så nervøs.

Anmeld

8. september 2014

Rockertand

crish89 skriver:

Har du billede, så er det nemmere at vurdere?

Anmeld

8. september 2014

crish89

Nystart skriver:

Det kan nemt være testen der bare ikke bliver meget mere farvet...

men det er os lidt svært at sige når man ikke har set testen :-) 

Så længe den ikke bliver mindre tydlig på samme slags test, tror jeg godt du kan regne med den/dem ;-) 

Okay så er der stadig lidt håb endnu, for at den er der

Du kan evt se den sidste test fra i weekenden, som ligger under mit indlæg der hedder: "har prøvet med valmed- kan i også se en streg"

Den er ikke blevet mindre tydelig, det er det samme.

Anmeld

8. september 2014

Hullabullabulla

crish89 skriver:

Oki det vil jeg prøve. Men måler de ik kun ret højt hcg i kroppen?

Pyh ha ja så kan jeg vidst ikke være sikker på noget endnu. Jeg har testet med one step strimmel test og med valmed fra rema, begge med samme resultat om middagen her i weekenden.

Skal til læge i morgen. Er bare så nervøs.

Når du er en uge over tid burde du have dannet så meget hcg at alle test kunne måle det. Clear blue digital har bare den fordel, at man ikke skal forsøge at tyde streger.

Jeg ville ikke turde være sikker på noget, når testene ikke bliver tydligere. Desuden er valmed kendt for at nogle får "falsk positiv" - prøv at Google valmed falsk positiv. Min veninde fik falsk positiv på dem fra apoteket (ved ikke hvad de hedder)

Men måske du bare skulle vente til du skal til læge, for en blodprøve kan ikke snyde

Anmeld

8. september 2014

crish89

Rockertand skriver:

Har du billede, så er det nemmere at vurdere?

Jeps det kommer her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2014

Nystart

crish89 skriver:

Okay så er der stadig lidt håb endnu, for at den er der

Du kan evt se den sidste test fra i weekenden, som ligger under mit indlæg der hedder: "har prøvet med valmed- kan i også se en streg"

Den er ikke blevet mindre tydelig, det er det samme.

mmmmmm.. jeg ville nok købe en anden test på apoteket... jeg har brugt en strimmel der hedder clinic derfra.. den blev MEGET tydligere end de andre jeg har taget....

Men kan godt se at den ikke er super tydelig... og jeg har faktisk lidt svært ved at se om der er farve i

Anmeld

8. september 2014

crish89

KBN88 skriver:

Når du er en uge over tid burde du have dannet så meget hcg at alle test kunne måle det. Clear blue digital har bare den fordel, at man ikke skal forsøge at tyde streger.

Jeg ville ikke turde være sikker på noget, når testene ikke bliver tydligere. Desuden er valmed kendt for at nogle får "falsk positiv" - prøv at Google valmed falsk positiv. Min veninde fik falsk positiv på dem fra apoteket (ved ikke hvad de hedder)

Men måske du bare skulle vente til du skal til læge, for en blodprøve kan ikke snyde

Okay super, så vil jeg helt sikkert have fat I en clear blue digital, så må jeg se hvad den kan fortælle

Tør nemlig heller ikke tro på noget før lægen har bekræftet det, men er så nervøs for læge besøget, og nok os bange for at blive skuffet. Har prøver med to forskellige, både strimmel og valmed, de begge viser det samme. Så må nok vente til jeg skal til læge i morgen.

Mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.