hjælp til glasmaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Er det det her du har købt?

http://www.harald-nyborg.dk/p7358/glasmalingsaet-8-x-15-ml

For så har hun ikke løjet..

Ja, det er det jeg købte. 

Men hvorfor kan jeg så tage malingen af mine lysestager tre dage efter?  Og sætte fint op på vinduet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, det er det jeg købte. 

Men hvorfor kan jeg så tage malingen af mine lysestager tre dage efter?  Og sætte fint op på vinduet?

Jeg tror mere eller mindre alt, alt kan sættes på et vindue. 

Huskede du at rense dem før de malede på dem?

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg tror mere eller mindre alt, alt kan sættes på et vindue. 

Huskede du at rense dem før de malede på dem?

De kom i varmt vand med opvaskemiddel. 

Forstår bare ikke at jeg kan trække malingen af lysestagerne så

Anmeld

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

De kom i varmt vand med opvaskemiddel. 

Forstår bare ikke at jeg kan trække malingen af lysestagerne så

Det er vigtigt, at overfladen der skal males, rengøres grundigt med et fedtopløsende middel. Berør ikke overfladen herefter.

Det er hvad der står man skal gøre før. 

Jeg ved ikke, ellers ville jeg tage det med ned i butikken, fortæl hvad du gjorde, og se hvad de siger til det. Om de ved hvad det er bedste at bruge som fedtopløsende middel. 

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er vigtigt, at overfladen der skal males, rengøres grundigt med et fedtopløsende middel. Berør ikke overfladen herefter.

Det er hvad der står man skal gøre før. 

Jeg ved ikke, ellers ville jeg tage det med ned i butikken, fortæl hvad du gjorde, og se hvad de siger til det. Om de ved hvad det er bedste at bruge som fedtopløsende middel. 

De var først i opvaskemaskinen og dagen efter lagde jeg dem i varmt vand med opvaskemiddel, for at være sikker. 

Så skulle mene de var helt klar og rene at blive malet på. 

Men hvis jeg Googler glas maling, så kan jeg se at folks lysestager har et ganske tyndt lag maling, hvor mine har tykt maling, som minder meget om vindues maling

Anmeld

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

De var først i opvaskemaskinen og dagen efter lagde jeg dem i varmt vand med opvaskemiddel, for at være sikker. 

Men hvis jeg Googler glas maling, så kan jeg se at folks lysestager har et ganske tyndt lag maling, hvor mine har tykt maling, som minder meget om vindues maling

Tænker måske at opvaskemaskinen ikke er god, før de blev malet. 

Der står jo bare at de skal renses, ikke vaskes. 

Men prøv at gå ned og snak med dem, hvad der er bedst at bruge til at renses dem med, før I maler på dem. og så tag en af tingene med ned og vis dem, hvad der er sket. 

Anmeld

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Og der står jo også at man ikke må røre overfladen bagefter, så kunne tænkes at det er fordi du lagde dem i varmt vand bagefter, og har ødelagt det fedtopløsende middel. 

men jeg gætter bare. 

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Og der står jo også at man ikke må røre overfladen bagefter, så kunne tænkes at det er fordi du lagde dem i varmt vand bagefter, og har ødelagt det fedtopløsende middel. 

men jeg gætter bare. 

Varmt vand med opvaskemiddel og så tørre. Derefter tørrede de og så malende børnene på dem, mens stagerne stod på bordet. 

Har lige kigget på dem igen, der kommer revner/sprækker i malingen os. 

Det ser ikke særlig pænt ud. 

Jeg må bare smide ud, købe nye stager og nyt maling, og så må de kære børn begynde forfra jeg skal bare lige finde et sted at købe malingen

Anmeld

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Varmt vand med opvaskemiddel og så tørre. Derefter tørrede de og så malende børnene på dem, mens stagerne stod på bordet. 

Har lige kigget på dem igen, der kommer revner/sprækker i malingen os. 

Det ser ikke særlig pænt ud. 

Jeg må bare smide ud, købe nye stager og nyt maling, og så må de kære børn begynde forfra jeg skal bare lige finde et sted at købe malingen

Hvad med at gå ned i butikken og fortæl dem det og spørg om det er fordi du har gjort det forkert? så kan de også sætte det på, at opvaskemaskinen ødelægger det. 

eller om det er fordi der er en fejl i malingen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.