hjælp til glasmaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ej hvor er det træls!! 

Jeg har købt i panduro, og det har holdt i flere år. Vh stine

Ved du hvad malingen hedder? 

Kan se man kan få nogle  

Glas color

Glas transp

Osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

LinLin

Det lyder som om det er vinduesmaling...
Jeg har købt i panduro hobby/ både som tuscher og som maling. Det skal bages i 30-45 min...

Anmeld

7. september 2014

LinLin

Jeg har købt i panduro hobby/ både som tuscher og som maling. Det skal bages i 30-45 min...

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det er jeg os sikker på at det er nu damen i butikken forsikrede mig bare om at det ikke var sådan noget maling. 

Håber hun er på arbejde i morgen, jeg tænder helt af på hende. 

Jeg kom som uvidende kunde, og spurgte to gange, og forklarede at det ikke skulle være sådan noget man kunne pynte vinduer med, men at  det skulle være glas maling som blev siddende og skulle kunne tåle opvask. 

Og hun forsikrede mig igen, at det var os sådan noget maling. 

Anmeld

7. september 2014

Bshizzle

Jeg ville faktisk ta malingen/resterne/tuberne med til butikken og be om mine penge retur!!  

Du har bedt om én ting og ikke fået hvad du kom efter - dårlig kunde betjening/råd!. 

Anmeld

7. september 2014

LinLin

Anonym skriver:

Det er jeg os sikker på at det er nu damen i butikken forsikrede mig bare om at det ikke var sådan noget maling. 

Jeg kom som uvidende kunde, og spurgte to gange, og forklarede at det ikke skulle være sådan noget man kunne pynte vinduer med, men at  det skulle være glas maling som blev siddende og skulle kunne tåle opvask. 

Det er da også dumt af hende! Tvivler på det er noget de sætter sig ind i overhovedet i Harald Nyborg .... (Var det ikke der???)

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det er da også dumt af hende! Tvivler på det er noget de sætter sig ind i overhovedet i Harald Nyborg .... (Var det ikke der???)

Jo harald Nyborg 

Jeg gik ind og spurgte om de havde sådan noget og det havde de sagde hun. 

Jeg er bare sur nu, ungerne har brugt en uge på at male tingene og lavet det fint. 

Og nu kan det ikke bruges som det burde kunne bruges. 

Ved du hvad det maling man skal bruge hedder?  Syntes jeg kan finde flere slags når jeg Googler

Anmeld

7. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ved du hvad malingen hedder? 

Kan se man kan få nogle  

Glas color

Glas transp

Osv

Er ret sikker på det er glas color. Der er både maling og tucher. Vh stine

Anmeld

7. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er det det her du har købt?

http://www.harald-nyborg.dk/p7358/glasmalingsaet-8-x-15-ml

For så har hun ikke løjet..

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg ville faktisk ta malingen/resterne/tuberne med til butikken og be om mine penge retur!!  

Du har bedt om én ting og ikke fået hvad du kom efter - dårlig kunde betjening/råd!. 

Syntes bare at når jeg spørger og forklarer hende det to gange, og virkelig skærer det ud i pap, netop for at hun ikke misforstår mig med hvad maling jeg mener, så bliver jeg sgu sur over, når det faktisk er vindues maling jeg har fået stukket i hovedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.