Så det min tur til at lave en fin kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

hvor har du bestil pasta farve for alle de steder jeg har kigget har det været udsolgt...

Er det er da noget at et projekt at lave en bryllupskage er det ikke?

Altså jeg bestilte det i england, jeg skrev en eller anden tråd, her den anden dag, og spurgte hvor folk købte det.

Så det var i en eller anden engelsk netbutik, men der står at de HAR sendt det afsted, så jeg HÅBER det når at komme

Det er et projekt, men det bliver ikke så slemt, den er ikke så traditionel ... tror jeg  Det er et 'sammenskuds' bryllup. Ikke så formelt. Derfor tænkte jeg: Jeg sætter mig på kage-tjansen hehe...!! 

Jeg har designet den. Den skal være firknantet og sort i bunden, så skal der være et stort rødt hjerte (en ekstra kage) ovenpå, hvor deres forbogstaver skal stå også nogen perlemor-kugler i kanten, tror jeg (ikke for at spolere deres bryllup, men de kan godt lide sort). Så skal det være vaniliebunde med hindbær og skildpaddecreme og måske vaniliecreme i top-hjertet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Altså jeg bestilte det i england, jeg skrev en eller anden tråd, her den anden dag, og spurgte hvor folk købte det.

Så det var i en eller anden engelsk netbutik, men der står at de HAR sendt det afsted, så jeg HÅBER det når at komme

Det er et projekt, men det bliver ikke så slemt, den er ikke så traditionel ... tror jeg  Det er et 'sammenskuds' bryllup. Ikke så formelt. Derfor tænkte jeg: Jeg sætter mig på kage-tjansen hehe...!! 

Jeg har designet den. Den skal være firknantet og sort i bunden, så skal der være et stort rødt hjerte (en ekstra kage) ovenpå, hvor deres forbogstaver skal stå også nogen perlemor-kugler i kanten, tror jeg (ikke for at spolere deres bryllup, men de kan godt lide sort). Så skal det være vaniliebunde med hindbær og skildpaddecreme og måske vaniliecreme i top-hjertet...

Det indlæg må jeg lige finde...

lægger du ikke et billede ind når du har lavet kagen?
sort hihi ja det er sjovt hvor forskellige man er, jeg forbinder slet ikke sort med et bryllup kunne forstå en rosa eller orange men lige sort hihi

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Det indlæg må jeg lige finde...

lægger du ikke et billede ind når du har lavet kagen?
sort hihi ja det er sjovt hvor forskellige man er, jeg forbinder slet ikke sort med et bryllup kunne forstå en rosa eller orange men lige sort hihi

Man skal jo have de mennesker i tankerne der skal giftes  Så ja, det bliver sort... 

Men jeg skal nok ligge billeder ind. Man bliver sku bidt af det...

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Man skal jo have de mennesker i tankerne der skal giftes  Så ja, det bliver sort... 

Men jeg skal nok ligge billeder ind. Man bliver sku bidt af det...

Dem glæder jeg mig til at se... ja jeg syntes osse det er sjovt, men tror ikke der bliver lavet så mange flere når bilen er færdig før nicklas er lidt større for lige nu må jeg bare ikke lege med kage for ham.

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Dem glæder jeg mig til at se... ja jeg syntes osse det er sjovt, men tror ikke der bliver lavet så mange flere når bilen er færdig før nicklas er lidt større for lige nu må jeg bare ikke lege med kage for ham.

hehe. Det lyder også lidt vildt med biler og sådan!!! 

Det er så fedt med denneher kage-klub!!! 

Anmeld

22. august 2009

SaNiNa

øv øv der bliver igen bil kage denne her gang vores køleskab var ikke blevet lukket rigtig, og efter er døgn åben har jeg ikke lyst til at smage på den...

Ligger billeder ind af mariehønen i aftens når Nicklas sover

Anmeld

22. august 2009

SaNiNa

så der billeder af mariehønen, den har fået lidt mange pletter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.