Så det min tur til at lave en fin kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. august 2009

SaNiNa

Så har Nicklas og jeg været ud og handle ind til at lave en fin bil... og i hele odense kan man ikke få noget pastafarve så nu prøver vi med noget andet farve håber det virker.

Vi skal lave en choholade bil med skildpadde crem, og måske en mariehøne hvis mor kan finde ud af det her.

iiih hvor jeg glæder mig til at komme i gang så nu skal han gøre godt træt så jeg kan komme igen

lægger billeder ind af vore første forsøg på at lave en fin kage lige som jer piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Så har Nicklas og jeg været ud og handle ind til at lave en fin bil... og i hele odense kan man ikke få noget pastafarve så nu prøver vi med noget andet farve håber det virker.

Vi skal lave en choholade bil med skildpadde crem, og måske en mariehøne hvis mor kan finde ud af det her.

iiih hvor jeg glæder mig til at komme i gang så nu skal han gøre godt træt så jeg kan komme igen

lægger billeder ind af vore første forsøg på at lave en fin kage lige som jer piger

glæder mig til at se resultatet!
god fornøjelse med kagebageriet

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Glæder mig til at se det færdige resultat...

Anmeld

20. august 2009

SaNiNa

Så blev mariehønen færdig i går aftens det blev dog manden som måtte stå for mmf og lægge det på da, Nicklas ikke mente moar her skulle lege mere med kage.

Bil skulle gerne gøres færdg i dag, den blev jeg lidt sur på igår da chokoladenkagen ikke hævede nok. så en flad bil bliver det... så det er en ommer.

Jeg ligger billeder ind når bilen er færdig og har taget alle billederne af den osse

Anmeld

20. august 2009

Guldet

Glæder mig til at se dine kager..

Anmeld

20. august 2009

Pia

Har du glemt billederne søde
Er så skide nysgerrig

Anmeld

21. august 2009

mariamiss6

ja jeg vil da også se din kage....

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

Nej nej har ikke glemt billederne... bilen blev bare ikke færdig i går... hvade en lidt træls dreng som ikke syntes jeg skulle lege med kage... håber på den kan blive lagt sammen i morgen og så mmf på

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Nej nej har ikke glemt billederne... bilen blev bare ikke færdig i går... hvade en lidt træls dreng som ikke syntes jeg skulle lege med kage... håber på den kan blive lagt sammen i morgen og så mmf på

Uha det bliver spændende!!!...
Håber min pastafarve kommer med posten idag. Da jeg skal lave en bryllupskage på fredag... mmm...

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Uha det bliver spændende!!!...
Håber min pastafarve kommer med posten idag. Da jeg skal lave en bryllupskage på fredag... mmm...

hvor har du bestil pasta farve for alle de steder jeg har kigget har det været udsolgt...

Er det er da noget at et projekt at lave en bryllupskage er det ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.