2 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

Tivoli var også et godt bud men er nok ikke så meget et sted jeg vil tage hen med så lille en pige... 

Der er ellers rasmus klump legepladsen hvor halvdelen er lavet til de helt små og i hverdage er der ikke særlig mange mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Princesspigen

mor:) skriver:

Der er ellers rasmus klump legepladsen hvor halvdelen er lavet til de helt små og i hverdage er der ikke særlig mange mennesker

Det vil være midt i efterårs ferien vi skal afsted da hun har fødselsdag der.. Og når der ikke er nogle jævnaldrende med så syndes jeg det skal vente lidt 

Anmeld

7. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

Det vil være midt i efterårs ferien vi skal afsted da hun har fødselsdag der.. Og når der ikke er nogle jævnaldrende med så syndes jeg det skal vente lidt 

Ja så er der nok en del mennesker. Sikke du er tidlig ude. Min dreng har fødselsdag om 10 dage og vi har intet planlagt endnu

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

mor:) skriver:

Ja så er der nok en del mennesker. Sikke du er tidlig ude. Min dreng har fødselsdag om 10 dage og vi har intet planlagt endnu

Ja jeg er nemtLig meget tydeligt ude men jeg er et os mennesker der helst skal have planlagt alting i meget god tid fordi jeg ellers bliver helt stresset og forvirret over det.. Desuden så er det her også fordi jeg får en masse ideer oppe i hoved og de forsvinder ikke før jeg gør noget ved dem.. Så sådan noget som farver bordpynt osv jeg er nød til at planlægge og prøve af ellers bliver jeg sindsyg fordi jeg så ikke kan slippe tankerne omkring det 

Anmeld

7. september 2014

Fru Frederiksen.

Hvor mange har du inviteret til hendes 2 års fødselsdag? 

Jeg ville give hende gaverne på hendes Fødselsdag, den anden dag får hun sikkert mange gaver 

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

Venter sig :) skriver:

Hvor mange har du inviteret til hendes 2 års fødselsdag? 

Jeg ville give hende gaverne på hendes Fødselsdag, den anden dag får hun sikkert mange gaver 

Kun de nærmeste familie og venner er inviteret men med påhæng så med os selv er vi 32 

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

Nogle der har nogle bud på evt kager ? 

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

Jeg glæder mig ihvertfald til at fejre min prinsesse 

Anmeld

8. september 2014

Fru Frederiksen.

Princesspigen skriver:

Kun de nærmeste familie og venner er inviteret men med påhæng så med os selv er vi 32 

I vores familie er vi også mange og med lidt venner er vi også flere end 30   

Jeg bager aldrig fra opskrift  Jeg blander som regl en chokolade kage og nogle lagkager sammen og småkager med nødder i .

Jeg planlægger også altid i god tid, ønsker jer en god Fødselsdag 

Anmeld

8. september 2014

Princesspigen

Venter sig :) skriver:

I vores familie er vi også mange og med lidt venner er vi også flere end 30   

Jeg bager aldrig fra opskrift  Jeg blander som regl en chokolade kage og nogle lagkager sammen og småkager med nødder i .

Jeg planlægger også altid i god tid, ønsker jer en god Fødselsdag 

Jeg skal ikke kaste mig ud i at forsøge for meget selv... 

99% af gangene går nemlig glat så det tør jeg ikke ved en børne fødselsdag 

Men det der med Quick boller(ja desværre) og lagkager det kan jeg lige klare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.