2 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.296 visninger
27 svar
4 synes godt om
7. september 2014

Princesspigen

Jeg skrev en hel roman men mit net gik og det hele gik tabt så jeg prøver lig igen 

Min kære prinsesse bliver 2 år i oktober og mora glæder sig selvfølgelig som et lille barn til at fejre hende og alt skal bare være perfekt 

Invitatioerne er sendt ud, lokalet er lejet, og planlægningen er i fuld gang.. 

Dugene bliver hvide, der kommer mørke pink bordløbere på, lilla bloklys, lilla servietter og istedet for blomster dekorationer kommer der til at stå nogle serviet blomster som jeg sætter grønne blade af pap neden uden, vil prøve at vedlægge et billed.. 

Der vil blive serveret boller, kaffe, the, sodavand og kage 

Mit problem ligger i valget af de 2 ud af 5 kager.. 

Kage 1: lyse lagkage bunde, hvid chokolademus, bananer og pyntet med flødeskum og andet pynt

kage 2: mørke lagkage bunde, mørk chokolademus, jordbær og pyntet med flødeskum og glasur 

kage 3: er en bradepande chokolade kage

kage 4: tænker den skal have lyse bunde, alm kagecream og noget kiwi, pyntet med glasur.. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke anden frugt der skal i ? Jeg vil helst undgå jordbær og banan da de er i de andre kager... 

kage 5: vi havde snakket om min mor skulle bage en bradepandekage, selv havde jeg snakket om gulerodskage men min mor snakkede om nogle kringler som hun lavede som os smagte meget godt... Men er meget i tvivl, er også åben for andre forslag.. ? 

Til il min egen fødselsdag var der for lidt kage derfor skal der ikke mangle nogle på min datters fødselsdag.. 

I gave giver far og jeg hende en løbe cykel men hjeml til, og så et lille spil, men jeg er ikke sikker på hvilke af gaverne hun skal have på selve dagen og hvilke hun skal have til festen... ? Hun får jo mange andre gaver til festen os... 

Jeg eg tænker os på selve dagen at vi skal tage ud og opleve noget så tænker enten zoo eller denblåplanet, men har i nogle forslag eller gode råd ? 

Jeg eg håber i vil hjælpe selv om den blev lidt langt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Princesspigen

Ingen her en tidslig søndag formiddag ? 

Anmeld

7. september 2014

Trekløver(:

Princesspigen skriver:

Jeg skrev en hel roman men mit net gik og det hele gik tabt så jeg prøver lig igen 

Min kære prinsesse bliver 2 år i oktober og mora glæder sig selvfølgelig som et lille barn til at fejre hende og alt skal bare være perfekt 

Invitatioerne er sendt ud, lokalet er lejet, og planlægningen er i fuld gang.. 

Dugene bliver hvide, der kommer mørke pink bordløbere på, lilla bloklys, lilla servietter og istedet for blomster dekorationer kommer der til at stå nogle serviet blomster som jeg sætter grønne blade af pap neden uden, vil prøve at vedlægge et billed.. 

Der vil blive serveret boller, kaffe, the, sodavand og kage 

Mit problem ligger i valget af de 2 ud af 5 kager.. 

Kage 1: lyse lagkage bunde, hvid chokolademus, bananer og pyntet med flødeskum og andet pynt

kage 2: mørke lagkage bunde, mørk chokolademus, jordbær og pyntet med flødeskum og glasur 

kage 3: er en bradepande chokolade kage

kage 4: tænker den skal have lyse bunde, alm kagecream og noget kiwi, pyntet med glasur.. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke anden frugt der skal i ? Jeg vil helst undgå jordbær og banan da de er i de andre kager... 

kage 5: vi havde snakket om min mor skulle bage en bradepandekage, selv havde jeg snakket om gulerodskage men min mor snakkede om nogle kringler som hun lavede som os smagte meget godt... Men er meget i tvivl, er også åben for andre forslag.. ? 

Til il min egen fødselsdag var der for lidt kage derfor skal der ikke mangle nogle på min datters fødselsdag.. 

I gave giver far og jeg hende en løbe cykel men hjeml til, og så et lille spil, men jeg er ikke sikker på hvilke af gaverne hun skal have på selve dagen og hvilke hun skal have til festen... ? Hun får jo mange andre gaver til festen os... 

Jeg eg tænker os på selve dagen at vi skal tage ud og opleve noget så tænker enten zoo eller denblåplanet, men har i nogle forslag eller gode råd ? 

Jeg eg håber i vil hjælpe selv om den blev lidt langt 

Ville give hende løbecyklen på selve dagen, hun har fødselsdag, for som du selv skriver så vil det være mange mange pakker at åbne til fødselsdagsfesten.

Ang. Kage lyder det da rigtig fint med det du har i tankerne nu. I kan også bage kanelkage, kanelsnegle eller frugttærter.

Gør i altid så meget ud af fødselsdage?

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

Jeg elsker at gøre meget ud af det, pynte op, de rigtige farver osv.. Men det er ikke altid jeg har tid eller mulighed for det.. 

Min datters fødselsdag skal være perfekt så nu jeg har haft chancen for at være i fo tid så gør jeg det  Farmand er ikke særlig god til at planlægge i go tid, selv vil jeg helst gøre alt i go tid ��

Anmeld

7. september 2014

Trekløver(:

Princesspigen skriver:

Jeg elsker at gøre meget ud af det, pynte op, de rigtige farver osv.. Men det er ikke altid jeg har tid eller mulighed for det.. 

Min datters fødselsdag skal være perfekt så nu jeg har haft chancen for at være i fo tid så gør jeg det  Farmand er ikke særlig god til at planlægge i go tid, selv vil jeg helst gøre alt i go tid ��

Er sikker på dagen bliver helt perfekt med den energi du lægger i det det er også hyggeligt at gå og planlægge sådan en dag.

Anmeld

7. september 2014

Masig

Puha jeg bliver helt stresset bare at læse om det... Så meget gør vi slet ikke ud af fødselsdage her. Men det lyder hyggeligt. Jeg tror jeg vil give hende hendes gaver på dagen og ingen til festen. Det får hun jo alle de andre, så heller hygge om det i giver hende i fred og ro derhjemme...

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

M_V skriver:

Er sikker på dagen bliver helt perfekt med den energi du lægger i det det er også hyggeligt at gå og planlægge sådan en dag.

Åh jeg nyder det ��

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

Masig skriver:

Puha jeg bliver helt stresset bare at læse om det... Så meget gør vi slet ikke ud af fødselsdage her. Men det lyder hyggeligt. Jeg tror jeg vil give hende hendes gaver på dagen og ingen til festen. Det får hun jo alle de andre, så heller hygge om det i giver hende i fred og ro derhjemme...

Ingen grund til stress, det er faktis for at undgå at stresse mig selv at jeg planlægger sådan her �� 

Jeg bliver meget nemt stresset hvis ikke jeg er klar i go tid.. Så heller i meget go tid ��

Anmeld

7. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville give cyklen på dagen og så kan I jo være ude og cykle og lege. 

Mht. zoo eller blå planet så ville jeg lade vejret bestemme. Og så er der jo også tivoli

Anmeld

7. september 2014

Princesspigen

mor:) skriver:

Jeg ville give cyklen på dagen og så kan I jo være ude og cykle og lege. 

Mht. zoo eller blå planet så ville jeg lade vejret bestemme. Og så er der jo også tivoli

Tivoli var også et godt bud men er nok ikke så meget et sted jeg vil tage hen med så lille en pige... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.