Jeg skrev en hel roman men mit net gik og det hele gik tabt så jeg prøver lig igen 
Min kære prinsesse bliver 2 år i oktober og mora glæder sig selvfølgelig som et lille barn til at fejre hende og alt skal bare være perfekt 
Invitatioerne er sendt ud, lokalet er lejet, og planlægningen er i fuld gang..
Dugene bliver hvide, der kommer mørke pink bordløbere på, lilla bloklys, lilla servietter og istedet for blomster dekorationer kommer der til at stå nogle serviet blomster som jeg sætter grønne blade af pap neden uden, vil prøve at vedlægge et billed.. 
Der vil blive serveret boller, kaffe, the, sodavand og kage 
Mit problem ligger i valget af de 2 ud af 5 kager.. 
Kage 1: lyse lagkage bunde, hvid chokolademus, bananer og pyntet med flødeskum og andet pynt
kage 2: mørke lagkage bunde, mørk chokolademus, jordbær og pyntet med flødeskum og glasur
kage 3: er en bradepande chokolade kage
kage 4: tænker den skal have lyse bunde, alm kagecream og noget kiwi, pyntet med glasur.. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke anden frugt der skal i ? Jeg vil helst undgå jordbær og banan da de er i de andre kager...
kage 5: vi havde snakket om min mor skulle bage en bradepandekage, selv havde jeg snakket om gulerodskage men min mor snakkede om nogle kringler som hun lavede som os smagte meget godt... Men er meget i tvivl, er også åben for andre forslag.. ?
Til il min egen fødselsdag var der for lidt kage derfor skal der ikke mangle nogle på min datters fødselsdag.. 
I gave giver far og jeg hende en løbe cykel men hjeml til, og så et lille spil, men jeg er ikke sikker på hvilke af gaverne hun skal have på selve dagen og hvilke hun skal have til festen... ? Hun får jo mange andre gaver til festen os...
Jeg eg tænker os på selve dagen at vi skal tage ud og opleve noget så tænker enten zoo eller denblåplanet, men har i nogle forslag eller gode råd ?
Jeg eg håber i vil hjælpe selv om den blev lidt langt